Ga naar inhoud

Laptop kan niet meer verbinden met netwerk

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hej\r\n\r\nIk heb sinds enkele dagen problemen met mijn internet. Ik gebruik draadloos internet en windows 7. \r\n\r\n- Eerst viel internet zo nu en dan uit, dan kwam er een geel driehoekje met een uitroepteken bij mijn verbinding te staan. Mensen die op het zelfde netwerk als ik zaten beweerde dat telkens wanneer ik online was hun verbinding zenuwslopend traag werkte. \r\n- Toen viel de verbinding soms helemaal weg\r\n- nu vindt mijn laptop de verbindingen wel maar kan ik er niet meer mee verbinden. \r\n\r\nIk heb al op verschillende netwerken geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde. \r\n\r\nIemand een idee wat dit kan zijn? \r\nMVG Astrid
Link naar reactie
[QUOTE]Mensen die op het zelfde netwerk als ik zaten beweerde dat telkens wanneer ik online was hun verbinding zenuwslopend traag werkte. [/QUOTE]\nAls je geen download programma\'s hebt aanstaan, zou dit niet moeten gebeuren.\nAls je weer online bent, doe als je wilt een scan met Malwarebytes [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\nDe free versie. Download het prog, installeer het, laat het updaten. Doe daarna een volledige scan. Verwijder wat het programma vindt.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...