Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Hej\r\n\r\nIk heb sinds enkele dagen problemen met mijn internet. Ik gebruik draadloos internet en windows 7. \r\n\r\n- Eerst viel internet zo nu en dan uit, dan kwam er een geel driehoekje met een uitroepteken bij mijn verbinding te staan. Mensen die op het zelfde netwerk als ik zaten beweerde dat telkens wanneer ik online was hun verbinding zenuwslopend traag werkte. \r\n- Toen viel de verbinding soms helemaal weg\r\n- nu vindt mijn laptop de verbindingen wel maar kan ik er niet meer mee verbinden. \r\n\r\nIk heb al op verschillende netwerken geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde. \r\n\r\nIemand een idee wat dit kan zijn? \r\nMVG Astrid Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Met hoeveel zitten jullie op 1 Verbinding \r\n\r\nEn heb jezelf ook een Abonnement bij een provider. ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Met twee, maar zelfs als ik er alleen op zit lukt het niet om te verbinden.\nWe hebben hier thuis een telenet abonnement als het dat is wat je bedoelt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Kun je eens bedraad aansluiten en kijken hoe dat gaat?\nVerder kun je de wifi drivers eens verwijderen en opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 [QUOTE]Mensen die op het zelfde netwerk als ik zaten beweerde dat telkens wanneer ik online was hun verbinding zenuwslopend traag werkte. [/QUOTE]\nAls je geen download programma\'s hebt aanstaan, zou dit niet moeten gebeuren.\nAls je weer online bent, doe als je wilt een scan met Malwarebytes [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\nDe free versie. Download het prog, installeer het, laat het updaten. Doe daarna een volledige scan. Verwijder wat het programma vindt.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 @ couch potato: hoe installeer je die wifi driver opnieuw? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Kijk eens bij de fabrikant van de laptop. Meestal kun je de drivers daar wel downloaden. Anders eens kijken met speccy wat er precies in zit. En daar vervolgens de driver bij zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen