Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Ik gebruikte onder Windows xp een 2 poorts kvm switch van newstar\r\nOp mijn pc met Windows 7 werkt de switch niet meer\r\nOp mijn 2e pc met xp werkt hij nog steeds\r\nDus lijkt het probleem bij Windows 7 te liggen\r\nWat toch vreemd is omdat de switch software onafhankelijk werkt\r\nIemand een suggesties hoe dit op te lossen?\r\n\r\nJeanne Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2012 Is het een USB of PS2 versie.\nAls het een USB versie is probeer eens een andere USB poort, en anders verwijder onder Systeem/hardware alle USB poorten en herstart de PC de poorten komen allemaal weer terug na een herstart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2012 [QUOTE=jeanne58;628340]\nOp mijn pc met Windows 7 werkt de switch niet meer\nOp mijn 2e pc met xp werkt hij nog steeds\nDus lijkt het probleem bij Windows 7 te liggen\nWat toch vreemd is omdat de switch software onafhankelijk werkt\n[/QUOTE]\nIk denk dat het de USB switch is, en dan zal dit probleem hardware afhankelijk zijn. Kijk in het BIOS van beide PC\'s naar een instelling zoals \'[I]USB Legacy[/I]\' en of deze bij beiden gelijk staan.\n\nUSB 2 of 3 ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen