Ga naar inhoud

BTO laptop kopen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nu al ee tijdje opzoek naar een goede laptop en ben mijn budget steeds maar blijven uitbreiden. Uiteindelijk ben ik op de P•BOOK 15CL45-GT650 i7 QUAD van BTO gestuit. Hiermee zou ik redelijk mee moeten kunnen gamen naar mijn weten. De settings op medium en 40 fps zou wel haalbaar moeten zijn bij de meeste games. Maar nu heeft BTO opeens een laptop die 120 Euro goedkoper is tijdelijk in het assortiment. Deze laptop heeft dezelfde specs als de P•BOOK 15CL45-GT650 i7 QUAD, maar inplaats van een 3630qm een 2630qm en volgens mij ook een andere wifi/bluetooth kaart. Nou, is het die 120 Euro meer waard om voor de 3630qm te gaan? \r\n\r\nDeze aktielaptop heet hetzelfde als de duurdere variant en volgens mij zetten ze hem alleen te koop om van hun oude Sandy-Bridge procesoren af te komen.\r\n\r\nWat advies en/of kritiek zou fijn zijn (:\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nFeniks60
Link naar reactie
Volgens mij bedoel je deze:\n[url]http://www.bto.eu/html/configureer.asp?PartnerID=1&DisplayPartnerID=1&ProductID=596&lang=nl[/url]\nLet op! Deze heeft één reepje 8 gb geheugen single channel. De 3e generatie processor heeft 2x 4gb dual channel.\nOok heeft die niet standaard die hybride harde schijf, wel voor €6 meer, dus gewoon aanpassen.\nDie 2e generatie heeft BTO wireless i.p.v. intel. Mijn advies: ga voor de intel centrio advanced-n 6235.\nIn het algemeen is de 3e generatie zuiniger.\nAls je alles aan de laptops hetzelfde wilt hebben op de processor en geheugen na kom je uit op een verschil van €970.42 - €869.99= €100.43\nAan jou de keus...\n\nIk wil je dit nog meegeven: Die keuze voor een FULL-HD NON GLARE scherm is bijzonder goed. Ga niet voor minder!
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;628255]Volgens mij bedoel je deze:\r\n[url]http://www.bto.eu/html/configureer.asp?PartnerID=1&DisplayPartnerID=1&ProductID=596&lang=nl[/url]\r\nLet op! Deze heeft één reepje 8 gb geheugen single channel. De 3e generatie processor heeft 2x 4gb dual channel.\r\nOok heeft die niet standaard die hybride harde schijf, wel voor €6 meer, dus gewoon aanpassen.\r\nDie 2e generatie heeft BTO wireless i.p.v. intel. Mijn advies: ga voor de intel centrio advanced-n 6235.\r\nIn het algemeen is de 3e generatie zuiniger.\r\nAls je alles aan de laptops hetzelfde wilt hebben op de processor en geheugen na kom je uit op een verschil van €970.42 - €869.99= €100.43\r\nAan jou de keus...\r\n\r\nIk wil je dit nog meegeven: Die keuze voor een FULL-HD NON GLARE scherm is bijzonder goed. Ga niet voor minder![/QUOTE]\r\n\r\nEn is die 17 Euro het echt waard, voor die andere cintrino. Gaat dit nu echt zoveel verschil maken?
Link naar reactie
[QUOTE=Feniks60;628325]Ok, maar nu nog een paar vraagjes. Zal het nut hebben om wat extra\'s te nemen zoals de extra koelpasta of merkgeheugen, of zal dit weinig verschil maken. En Jeroentje94, je hebt het toch over het standaard scherm. Dit is toch gewoon van fatsoenlijke kwaliteit? Want anders moet ik 80 Euro extra betalen![/QUOTE]\r\n\r\nHet merk niet zo, de configuratie wel. Het verschil tussen Dual Channel en Single Channel ga je echt merken.\r\nJa, ik bedoel te zeggen: dat is een bijzonder goed scherm. Ja die andere is beter, maar dat is eigenlijk een beetje overkill voor een laptop vind ik. Ik heb hetzelfde scherm op mijn laptop, alleen dan de 17inch variant (XNOTEBOOKS).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...