Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 Beste lezers.\r\n\r\n\r\nAls ik een pps je ontvang en wil het openen, krijg ik een scherm geopend met de dia\'s links in volgorde.\r\nIk moet nu openen via Diavoorstelling en dan speelt jij alles in een klein scherm af.\r\nOp mijn oude laptop begon hij automatisch alles schermvullend af te spelen achter elkaar.\r\nHeb gezocht maar kan de oplossing niet vinden voor automatisch schermvullend af te spelen.\r\nIk heb Powerpoint 2003. Heeft iemand een tip voor me svp.\r\n\r\nBij voorbaat hartelijk dank, groetjes van Pepe 55 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2012 Druk op dat moment op F5 om het afspelen te starten. Je zit dan namelijk in de ontwikkelmodus van een presentatie.\nWeet je zeker dat het een .pps is en niet een .ppt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2012 Hallo Edmoor.\r\n\r\nBedankt voor de tip, het begint dan ook met de presentatie.\r\nEn voor de volgende dia moet ik met de muis klikken.\r\nMaar op de laptop ging dat allemaal automatisch.\r\nMisschien is dat in te stellen ??\r\n\r\nIn ieder geval bedankt voor je tip, groetjes van Pepe55. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Pepe55 dat kan je per powerpoint presentatie allemaal instellen, zelfs met een tijd per dia.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Hallo Niekie 30.\r\n\r\nHeb van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.\r\nKun je me misschien helpen of een tip geven ??\r\n\r\nGroetjes van Pepe55 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Ik heb Office 2010 en daar is het behoorlijk anders.\nHet is jaren geleden dat ik met 2003 werkte, maar ik weet zeker dat die functie erin zit. \nMaar met F1 heb je de helpfunctie en als je daar in tikt \"dia voorstelling\" Of \"tijd instellen\" moet je eruit kunnen komen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Hallo Niekie\r\n\r\nBedankt , ik ga het uit proberen.\r\nJe hoort nog van me., alvast bedankt, \r\n\r\ngroetjes Pepe55 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2012 Hallo Niekie.\r\n\r\nVan alles geprobeerd, maar hetgeen ik wilde lukt me niet.\r\nMaar ik kan me goed helpen met F5.\r\n\r\nBedankt voor de mede werking en advies, groetjes Pepe55. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag in #2 en daar zou heel goed de oorzaak van je probleem kunnen liggen.\n\nDoor Powerpoint wordt een .pps altijd in presentatiemode geopend en een .ppt in ontwikkelmode. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2012 Bedankt alvast voor de F5 tip! Ik ben alleen nog benieuwd[URL=\"http://simonlypro.nl\"], [/URL]wat is het verschil tussen .pps en .ppt? En hoe kun je het bestand op die manieren opslaan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen