Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Delen Geplaatst: 8 december 2012 Beste (engels sprekende) mensen,\nMijn SSD heeft het begeven. Ik typ nu op mijn laptop. Het exacte probleem is hieronder beschreven (in het engels). Het betreft een Corsair CSSD-F120B2 (Force Series F120).\nIk heb zelf al het mogelijke geprobeerd, ik wil de ssd opsturen. Bestaat er zoiets als Corsair Nederland? Zo nee zou ik graag tips krijgen op mijn Engels:\n\n\"\nThe drive won\'t be recognized is BIOS or Windows. On my desktop PC (where the SSD was originally installed) after the POST screen, when loading disks it hangs for about 30 second when loading the SSD. The result is \'Drive not connected\'. I have tried different SATA cables, another SATA slot, different power connectors, nothing helped.\n \nWhen connected as an external hard drive, windows says it can\'t install the device driver software. That means Windows does see the drive, but doesn\'t know what to do with it. In \'Devices and printers\' the external drive is listed under \'unspecified\'.\nIf I install the drive in my laptop Windows won\'t see it at all, nor will a portable Linux installation.\n\nCorsair\'s firmware update tool won\'t see the drive either. I was hoping a reinstall of the firmware would fix the problem.\n\nI have made daily back-ups of the drive so data recovery is not necessary.\n\nI\'m from the Netherlands. If you would like more info about the problem I\'d prefer contact via email as my English isn\'t that well on the phone. Dutch language support would be very appreciated.\n\nI use Windows 7 Ultimate x64 on a Gigabyte GA-P55-USB3 (rev. 2.0) motherboard.\n\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 Je moet gewoon een RMA aanvragen daar waar je \'m hebt gekocht als dat een webshop is, anders er gewoon mee terug naar de winkel als je \'m daar hebt aangeschaft. Die zijn nl in 1e instantie verantwoordelijk voor de garantie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 [QUOTE=Anacho;628168]Je moet gewoon een RMA aanvragen daar waar je \'m hebt gekocht als dat een webshop is, anders er gewoon mee terug naar de winkel als je \'m daar hebt aangeschaft. Die zijn nl in 1e instantie verantwoordelijk voor de garantie.[/QUOTE]\r\n\r\nOw ***, waar ben ik mee bezig?? Dat is toch het eerste waar je aan denkt?\r\nJammer dat ze niet die smiley hebben van (bang head agains wall)...\r\n\r\nBedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 En anders hier een RMA aanvragen: [url]http://www.corsair.com/us/support/technicalsupport/[/url]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 [QUOTE=Niekie30;628170]En anders hier een RMA aanvragen: [url]http://www.corsair.com/us/support/technicalsupport/[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDie had ik al ingevuld ja. Ik heb nu maar gewoon een mailtje gestuurd naar Informatique, ik heb nog een jaar garantie :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 [QUOTE=Jeroentje94;628169]Ow ***, waar ben ik mee bezig?? Dat is toch het eerste waar je aan denkt?\nJammer dat ze niet die smiley hebben van (bang head agains wall)...\n\nBedankt![/QUOTE]Ik heb ook wel, zoals iedereen, moeite met wakker worden ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 Off topic.\nHet vreemde is ook weleens, dat het je beter lukt een probleem van een ander te helpen oplossen, terwijl als je zelf een probleem hebt er een soort blokkade ontstaat, waarna je elders raad vraagt of een \"verkeerde weg\" in slaat. Tenminste, dat is zo af en toe mijn ervaring. \nSoms denk je voor je zelf weleens te moeilijk, denk ik dan. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2012 [QUOTE=Niekie30;628183]Off topic.\nHet vreemde is ook weleens, dat het je beter lukt een probleem van een ander te helpen oplossen, terwijl als je zelf een probleem hebt er een soort blokkade ontstaat, waarna je elders raad vraagt of een \"verkeerde weg\" in slaat. Tenminste, dat is zo af en toe mijn ervaring. \nSoms denk je voor je zelf weleens te moeilijk, denk ik dan. \n\nNiek[/QUOTE]\n\nInderdaad. Ik zit er nog een beetje mee van \'mijn voeding in de kerstvakantie opsturen\' dat ik meteen dacht van \'hé laat ik deze naar corsair sturen\', zonder na te denken... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen