Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ik heb mijn windows 7 zo ingesteld dat ik bepaalde mappen van mijn bibliotheek draadloos gedeeld heb met mijn ps3 zodat ik mijn opgeslagen video\'s en muziek kan afspelen op mijn tv c.q. stereo via mijn ps3. \r\nDit heeft het altijd goed gedaan echter een kleine week geleden heb ik op mijn pc een nieuw virusscanner pakket Eset Smart Securety 5.. sinds ik dat pakket op mijn pc heb gezet kan ik geen mappen meer delen. Nu is mijn vermoeden dat de firewall van dat pakket het delen tegenhoud. Ik heb mijn firewall op leermodes gezet echter zonder resultaat. Je schijnt ook regels te kunne maken in je firewall maar daar heb ik totaal geen kaas van gegeten.\r\nWie kan mij helpen on een goede oplossing te vinden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 De firewall zal inderdaad de oorzaak zijn.\nAls je deze later in de leermodus zet, blijven bestaande regels gehandhaafd. Wat je zou kunnen doen is alle regels verwijderen en dan komt als het goed is vanzelf langs of je toegang wil geven tot gedeelde mappen of niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Oke! zal ik proberen. nog 1 vraagje : hoe maak ik het leeg? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Misschien dat iemand anders (of de handleiding) je daar mee kan helpen. Ik heb zelf een andere firewall. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Wellicht dat je op deze site kunt vinden wat je zoekt:\n[url]http://kb.eset.nl/esetkb/index?page=content&id=SOLN2113&viewlocale=nl_NL[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Ik heb het linkje geprobeerd door precies te doen wat daar staat en het is gelukt..\nIk heb geen idee wat ik precies gedaan heb of dat ik alle poorten van mijn pc ge opend heb zodat ik niet meer veilig op internet ben. \n\nBedankt R24J88. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Hier kan je testen of er nog open staan: [url]http://www.grc.com/intro.htm[/url]\n\nBij Shields Up!!\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 You\'re welcome! =) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen