Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Hallo ik heb hier een oud moederbordje.\r\nMSI K8MM3-V(MS-7181v1.0) \r\nIk heb hier Windows 8 64 bit op draaien.\r\nVolgens beschrijving moederbord kan er in de twee geheugen bankjes maar twee GB in.\r\nDit geheugen heeft een score in de w8 test van 3,5. Heeft het enige zin om er hier twee in te zetten die op een hogere Mhz draaien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Doe een Scan dan zie je snel wat mogelijk is.\r\n\r\n [url]http://www.interngeheugen.com/scan/[/url]\r\n\r\n\r\nMischien kan een Bios Update nog iets veranderen.\r\n\r\n [url]http://www.msi.com/product/mb/K8MM3-V.html#/?div=BIOS[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ik ga het uitproberen , Bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Sneller geheugen is leuk voor overklokkers en dat soort liefhebbers. \nIk vermoed dat je er weinig van zult gaan merken.\nKijk ook even naar de huidige snelheid van het geheugen.\nDit mag er in: \n\n [QUOTE]Supports DDR266/333/400 DDR DRAM for two 184-pin DDR DIMMs.\n• Supports a maximum memory of 2GB.[/QUOTE]\n\nMaar het blijft DDR. \nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Er zit nu 2048 MB 163,6 MHz cl: 3.0 in.\nBios kunnen update daardoor iets beter score. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Dat is DDR 333.\r\nJe zult weinig van DDR 400 merken hoor, die draait op een I/O clock van 200MHz.\r\n \r\nDoorsparen voor een W8 geschikte configuratie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Beste Lange Pier ,Doorsparen heeft geen zin.\nIk heb hier diverse snelle systemen.\nMaar ik heb dit MSI bakkie om te klooien , Er staat MS DOS - WindowsXP Prof - Windows 7 en nu Windows8 en LINUX op.\nDus mijn vraag was hoe krijg ik hem op zijn snelst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Als het inderdaad alleen een klooibakje is zou je kunnen overklokken... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen