Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2012 Delen Geplaatst: 6 december 2012 Hallo\r\nHier een vraag over mijn wifi draadloos signaal, ik heb onlangs\r\neen ipad retina 4 alleen wifi gekocht, maar als ik dan verbinding\r\nmaak met mijn router en het wachtwoord dan is het even goed en\r\ndan valt ie weer weg het signaal dat zie je links boven dat symbooltje\r\nmet die gebogen streepjes.\r\nEn toen maakte ik weer verbinding en toen ging het goed anderhalf\r\ndag en toen viel die weer uit.\r\nAl mijn draadloos apparatuur zoals iphone en laptop en psp en ps3\r\ndoen het prima en daar valt het ook niet weg.\r\nWie kan me hier mee helpen zal het dan een fabrieks foutje zijn ik heb\r\n2 ipads retina gehad van apple online store en die hebben mij het geld\r\nweer teruggestort ik heb een linksys router.\r\nEn ik wil juist het liefst een ipad 4, maar om die nou weer bij een andere\r\nwinkel te kopen is mij nu te riskant.\r\nHeeft hier iemand een oplossing voor?\r\nVriendelijke Groet,\r\nmanno, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Er was bij het uitkomen van de iPad 4 een [URL=\"http://www.automatiseringgids.nl/nieuws/2012/14/dubbele-reset-lijkt-wifi-problemen-ipad-te-verhelpen\"]wifi probleem[/URL] lees de site onder de link, dit zou dan een oplossing kunnen bieden.\nLet er wel op dat als je de iPad gebruikt deze wel in het \"zicht\" van je router moet zijn, er zijn veel stoorbronnen, zet in elk geval elk ander wifi apparaat eens een keer uit om te zien dat het niet aan de andere apparaten ligt, en probeer eens een andere frequentie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2012 Hallo \r\nBedankt voor het bericht ik ben wel wat laat met reageren\r\nmaar ik kwam er niet aan toe.\r\nDit antwoord van u heb ik veel aan, ik dacht eerst dat ik de enige was\r\nmet dat wegvallen van de wifiverbinding.\r\nIk heb uw link even aangeklikt en daar stond bij dat dezelfde klachten \r\nwaren als bij mij. alleen hun klachten gaan over de nieuwe ipad 3 en\r\nik heb dus een ipad 4 waar ik die klachten ook op heb.\r\nNou ja toch nog even afwachten tot dat het euvel verholpen is van apple.\r\nIk denk dat ik naar de icentre ga en de ipad 4 niet online bestel want anders\r\nheb ik risico dat ik weer moet retourneren etc.\r\nEn als ik hier bij de winkel de ipad 4 koop dan kan ik zo weer inruilen tis hier\r\nin de buurt.\r\nVriendelijk bedankt voor uw antwoord,\r\nIk ben altijd blij met advies hier op het forum ik ben er ook lid van het blad.\r\nNog bedankt,\r\nmanno, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2012 Succes met de iPad 4!:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2012 Hoeveel apparaten kun je tegelijk voorzien van een ipadres? misschien moet je in de instellingen van de router het max. aantal aangesloten apparaten verhogen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Nou in principe kunnen de meeste routers standaard tot 64 devices aan via Wifi, dus ik verwacht niet dat zoiets het probleem zal zijn. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Ik kreeg begin dit jaar een nieuwe KPN router en daarin stond het max apparaten op 8 dus kan dat een probleem opleveren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 [QUOTE=p-a-n-g;628249]Ik kreeg begin dit jaar een nieuwe KPN router en daarin stond het max apparaten op 8 dus kan dat een probleem opleveren.[/QUOTE]\r\nWelke router van KPN heb jij dan?\r\nIk heb een witte staande Experia Box waar 32 apparaten geadresseerd kunnen worden willens een MAC adres of standaard 64 adressen. Waarin de 32 MAC adressen een extra beveiliging zouden moeten geven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2012 Ik heb de V8 en heb zelf het aantal apparaten op 32 gezet maar hij stond toen ik hem kreeg op 8 apparaten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 Hallo\r\nNog even een bericht van mijn wifi, ik heb een linksys router WRT 160N-EW\r\nNou heb ik vandaag gebeld met icentre en die vertelden dat het wel meer voorkomt\r\ndat probleem van mij, en heb apple gebeld en die zeiden dat ik ook de laatste firmware\r\nvan de router updaten.\r\nIk heb onlangs 3 week geleden ongeveer, de helpdesk van linksys gebeld en die hebben\r\nmij netjes stap voor stap, voor de tefoon dus, de router weer helemaal op nieuw ingesteld.\r\nMaar de laptop en mijn iphone etc hebben wel een goed draadloos signaal.\r\nKan dat probleem dan aan de router liggen?\r\nAlvast bedankt,\r\nmanno, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 ls al je apparaten een goede verbinding maken met de router dan kan het probleem alleen bij de iPad 4 liggen, Google maar eens op \"[URL=\"https://www.google.nl/search?num=40&hl=nl&newwindow=1&safe=off&client=firefox-a&tbo=d&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=ipad+4+wifi+issues&oq=ipad+4+wifo&gs_l=serp.1.3.0i13l10.30282.31816.0.33573.4.4.0.0.0.0.86.289.4.4.0...0.0...1c.1.0RHrsWyFDTw\"]ipad 4 wifi issues[/URL]\" en je ziet dat je niet de enige bent. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen