Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2012 Delen Geplaatst: 1 december 2012 Voor de tweede keer is vannacht mijn auto zwaar bekrast op mijn oprit, daarom wil ik een camera (foscam F18904W denk ik) op gaan hangen.\r\nIk kom daar echter buiten het bereik van mijn KPN-experiabox.\r\nOmdat ik niet veel van netwerken weet vroeg ik me af of het voldoende is om een repeater ergens halverwege in een stopcontact te doen (ik zag van Fritz al wat dingen bij Conrad).\r\nvoor ik van alles bestel wil ik toch eerst kijken of dit de juiste oplossing is?\r\n\r\nWie kan me daarbij wat verder helpen?\r\n\r\nPaul Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2012 Jawel een repeater kan het signaal tot daar beschikbaar maken. Kies er wel één met een zo hoog mogelijke snelheid. \nDe repeater moet aangebracht worden op een locatie waar het signaal goed is te ontvangen en zal dit versterken in haar omgeving. \nSnelheid verlies je altijd wel wat met zo\'n ding.\nVoor een camera zou ik toch liever een bedrade oplossing kiezen. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2012 Helemaal goed. Vandaaag repeater van Fritz (getest bij CID) binnen gekregen en vlot aan de gang gekregen.\r\nMijn buitencamera is nu uitstekend te volgen op de PC en als er komend weekend weer onverlaten met mijn auto aan de gang gaan heb ik er in elk geval een mooi plaatje van.\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2012 Da\'s heel mooi. Ik hoop dat er geen onverlaten langs komen!!!!\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen