Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Hallo iedereen :)\r\n\r\nIk heb weinig verstand van computers , en van tablets al helemaal niet.\r\nNu heb ik 2 dochters die beiden een tablet zouden willen. Ze willen een tablet waar hun simkaart van hun telefoon in kan.\r\n\r\nIk kreeg een mooie folder onder de neus gestoken van een samsung galaxy, maar dat zijn toch prijzen die ik niet betalen kan.\r\n\r\nIk heb even 2e hands gekeken en dan nog blijven die galaxy\'s duur.\r\nWie weet in welke andere merken tablets er een simkaart in kan?\r\n\r\nAlvast bedankt !!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Een beetje fatsoenlijke tablet met 3G is inderdaad zo\'n Samsung Galaxy die bij zo\'n 270 euro begint.\r\n\r\nNu moet je je wel afvragen of het echt zo noodzakelijk is dat ze een 3G tablet krijgen, aangezien bijna iedereen thuis al WiFi heeft, steeds meer scholen hebben gratis WiFi, net als openbare gelegenheden.\r\n\r\nEn wat willen je dochters verder met zo\'n tablet doen, wat ze al niet met een smartphone doen ... ?\r\n\r\n\r\nTrouwens, voor de paar keren dat ik onderweg online moet gaan met een tablet, stel ik tijdelijk mijn smartphone met 3G in als \"Draagbare WiFi hotspot\" waar de tablet gebruik van kan maken. Misschien dat je dochters ook smartphones hebben die dat kunnen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen