Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ik kan bij mijn nieuwe laptop met word 2007 geen bericht vanuit word naar de mail krijgen.\r\nBij mijn andere pc\'s lukt dat wel en ook als ik vanuit de mail de bijlage kies lukt het ook.\r\nhet is waarschijnlijk ergens een instelling maar ik weet niet waar. Weet iemand een oplossing.? De laptop is een samsung met w7.\r\n\r\nPaloma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ik denk, dat je eerst je gebruikte email programma, als standaard email programma moet instellen.\nWant ik neem dat je bedoelt, dat vanuit Word rechtstreeks een document, wat op het scherm staat wilt mailen?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Microsoft outlook is mijn standaard email. Als ik zowel vanuit word zelf als vanuit het opgeslagen bestand met de rechter muisknop enz. Komt de mail niet in beeld.\r\nEn kan ik outlook ook niet meer openen en moet opnieuw opstarten om het vanuit de mail te doen via bijlage.\r\n\r\nPaloma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ik heb er eens even google op nagelezen en daar spreekt met over een update voor Microsoft Outlook die opgehaald moet worden.\n\nDeze update dus: [url]http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=5[/url]\n\nEn dat is dus SP2 voor office kennelijk.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Jammer Niek het heeft niet geholpen,helaas.\r\nPaloma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Ik google wel verder hoor :-) deze: [url]http://support.microsoft.com/kb/918792[/url]\n\nDaar staan een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen, tot register aanpassingen toe. \n\nIk zit net in een ander forum onderdeel die \"Fixit\" dingen van Microsoft af te kraken. Maar niet geschoten is altijd mis. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2012 officeproblemen altijd eerst tackelen met de eigen repair-optie.\r\nconfiguratiescherm-programma\'s cq software-selecteer ms office, kies herstellen cq wijzigen-herstellen\r\ndaarna altijd de pc herstarten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2012 Falstring bedankt dat was het !!!! Ik wist niet van de mogelijkheid om het zo te kunnen herstellen dus weer wat geleerd!!!!! Hartelijke dank voor het meedenken en Niek zeker ook bedankt voor alles!!\r\nSuper mannen!!!!!!!!!!!!\r\n\r\nPaloma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2012 Paloma..... Fijn dat het is opgelost door falstring... en ik ga blozen hoor.... :-)\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen