Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Delen Geplaatst: 29 november 2012 Hallo iedereen ik wil een nieuwe videokaart kopen, maar als ik voor de fps op amandtech kijk dan zie ik alleen maar fps op hoge resolutie, maar ik speel op 1024x768 dus nu is mijn vraag hoe moet ik de 1920x1200 omrekenen. mijn cpu gaat niet mijn videokaart bottlenecken. bij mijn gaat het vooral om [URL=\"http://www.anandtech.com/bench/Product/536?vs=543\"]deze 2 kaarten.[/URL] \r\nnu is mijn vraag dus hoevaak moet ik die max settings bij bf3 fps vermedigvuldigen om de fps te krijgen op mijn scherm?\r\n\r\nmet vriendelijke groet pjotter32. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 Proberen uit te zoeken wat voor factor je er op los zou moeten laten is ondoenlijk, aangezien er zoveel factoren meespelen. Het simpelste is gewoon benchmarken, maar geen enkele reviewer gaat dat nog doen voor zo\'n schermresolutie die gangbaar was in het vorige millennium.\r\n\r\nMaar ik vraag me ook af waarom dat nou zo interessant is om te weten: Die twee kaarten die je bedoelt hebben al totaal geen moeite om BF3 op 1920x1200 - Ultra Quality +FXAA-High vloeiend weer te geven voor het menselijk oog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2012 Ik denk dat voor wat de fps betreft, je scherm zelf wel eens de bottleneck zal gaan zijn. Kijk eens wat de verversingssnelheid van je scherm is - dat zal ook de maximale fps voor je spel gaan worden.\nZo\'n oud beestje als wat jij hebt (en dan ga ik er al van uit dat het TFT is) zal op 60 of 75 Hz draaien. Dat wordt dan dus ook je max fps, want meer beeldjes kan dat scherm stomweg niet aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2012 Ik raad eigenlijk af om een crossfire HD7770 voor een 768p resolutie te gebruiken. Naast microstutter is BF3 Nvidia optimized.\n\n[url]http://overdrivegamingsystems.nl/[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen