Ga naar inhoud

Zwart scherm

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=R24J88;627380]Wordt wel de startbalk waar alle programmas in staan geladen?\n\nZo niet, is in taakbeheer bij de processen explorer.exe gestart?[/QUOTE]\nMischien wel ik zal wel gaan kijken!\nSysteem herstel kan ook niet werken straks gaat het weer mis.\nEn ik heb leuke dingen op de computer staan zoals mijn games.\ndus systeem herstel is voor mij niet nodig.\n\nLouisJ444
Link naar reactie
[QUOTE=LouisJ444;627413]Mischien wel ik zal wel gaan kijken![/QUOTE]\n[QUOTE]Systeem herstel kan ook niet werken straks gaat het weer mis.[/QUOTE]\nWat kan er mis gaan als je een week terug gaat in de tijd met systeemherstel, het spel wat je erna hebt geïnstalleerd zul je opnieuw moeten installeren verder niets \n[QUOTE]En ik heb leuke dingen op de computer staan zoals mijn games.\ndus systeem herstel is voor mij niet nodig.[/QUOTE]\n\nAls je systeemherstel doet dan verdwijnen de spellen niet of andere leuke dingen of ze moeten geïnstalleerd zijn na de hersteldatum.\n\nStart/Alle programma\'s/bureauaccessoires/Systeem werkset/systeemherstel \n\nKies voor een datum toen de computer nog goed werkte.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;627418]Wat kan er mis gaan als je een week terug gaat in de tijd met systeemherstel, het spel wat je erna hebt geïnstalleerd zul je opnieuw moeten installeren verder niets \r\n\r\n\r\nAls je systeemherstel doet dan verdwijnen de spellen niet of andere leuke dingen of ze moeten geïnstalleerd zijn na de hersteldatum.\r\n\r\nStart/Alle programma\'s/bureauaccessoires/Systeem werkset/systeemherstel \r\n\r\nKies voor een datum toen de computer nog goed werkte.[/QUOTE]\r\n\r\nDank je wel ik zal het doen en de virus opzoeken voordat die er op komt.\r\n\r\nLouisJ444
Link naar reactie
[QUOTE=LouisJ444;627464]Dank je wel ik zal het doen en de virus opzoeken voordat die er op komt.\r\n\r\nLouisJ444[/QUOTE]\r\n\r\nAls je virusscanner actief is dan zou deze bij bijvoorbeeld het downloaden van een spel via een torrent, aan moeten slaan, dus controleer of de virusscanner aanstaan en automatisch zijn updates ophaalt.
Link naar reactie
[QUOTE=LouisJ444;627413]Mischien wel ik zal wel gaan kijken!\nSysteem herstel kan ook niet werken straks gaat het weer mis.\nEn ik heb leuke dingen op de computer staan zoals mijn games.\ndus systeem herstel is voor mij niet nodig.\n\nLouisJ444[/QUOTE]\n\nals je je savegames eventueel wil veilig stellen, is het mogelijk om de locatie van die savegame via bv google uit te vinden en te kopiëren. dit doe je door de naam van het spel samen met savegame in te typen. je kopieert de map en als je na systeemherstel op een eerder punt in je spel komt, stop je het spel en plaats je de map op dezelfde plek terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...