Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Delen Geplaatst: 27 november 2012 Hoi iedereen.\r\n\r\nOp mijn computer windows 7.\r\nIs een zwart scherm en in de hoek staat dat er persoonelijke instellingen aan maakt.\r\nNa een half uur hetzelfde en opnieuw opstarten werkt ook niet!\r\nMaar taakbeheer kan ik wel opstarten en daar door kan ik alles nog wel een beetje doen.\r\n Maar help!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 En nog iets het start allemaal normaal!\r\nEn internet werkt ook niet!\r\nDit doe ik via de laptop!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 Wordt wel de startbalk waar alle programmas in staan geladen?\n\nZo niet, is in taakbeheer bij de processen explorer.exe gestart? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 probeer eens een ander gebruikersprofiel aan te maken en start daar eens mee op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 Even de titel aangepast. Uitroeptekens zijn nergens voor nodig en dat je hulp nodig hebt is wel duidelijk als je hier een topic aanmaakt ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 Doe eens een Systeemherstel, om terug te gaan naar een dag dat de computer nog wel goed werkte. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 [QUOTE=R24J88;627380]Wordt wel de startbalk waar alle programmas in staan geladen?\n\nZo niet, is in taakbeheer bij de processen explorer.exe gestart?[/QUOTE]\nMischien wel ik zal wel gaan kijken!\nSysteem herstel kan ook niet werken straks gaat het weer mis.\nEn ik heb leuke dingen op de computer staan zoals mijn games.\ndus systeem herstel is voor mij niet nodig.\n\nLouisJ444 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 Systeem herstel kan ook niet werken straks gaat het weer mis.\r\nEn ik heb leuke dingen op de computer staan zoals mijn games.\r\ndus systeem herstel is voor mij niet nodig.\r\n\r\nLouisJ444 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 [QUOTE=LouisJ444;627413]Mischien wel ik zal wel gaan kijken![/QUOTE]\n[QUOTE]Systeem herstel kan ook niet werken straks gaat het weer mis.[/QUOTE]\nWat kan er mis gaan als je een week terug gaat in de tijd met systeemherstel, het spel wat je erna hebt geïnstalleerd zul je opnieuw moeten installeren verder niets \n[QUOTE]En ik heb leuke dingen op de computer staan zoals mijn games.\ndus systeem herstel is voor mij niet nodig.[/QUOTE]\n\nAls je systeemherstel doet dan verdwijnen de spellen niet of andere leuke dingen of ze moeten geïnstalleerd zijn na de hersteldatum.\n\nStart/Alle programma\'s/bureauaccessoires/Systeem werkset/systeemherstel \n\nKies voor een datum toen de computer nog goed werkte. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2012 [QUOTE=stroke33;627418]Wat kan er mis gaan als je een week terug gaat in de tijd met systeemherstel, het spel wat je erna hebt geïnstalleerd zul je opnieuw moeten installeren verder niets \r\n\r\n\r\nAls je systeemherstel doet dan verdwijnen de spellen niet of andere leuke dingen of ze moeten geïnstalleerd zijn na de hersteldatum.\r\n\r\nStart/Alle programma\'s/bureauaccessoires/Systeem werkset/systeemherstel \r\n\r\nKies voor een datum toen de computer nog goed werkte.[/QUOTE]\r\n\r\nDank je wel ik zal het doen en de virus opzoeken voordat die er op komt.\r\n\r\nLouisJ444 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2012 [QUOTE=LouisJ444;627464]Dank je wel ik zal het doen en de virus opzoeken voordat die er op komt.\r\n\r\nLouisJ444[/QUOTE]\r\n\r\nAls je virusscanner actief is dan zou deze bij bijvoorbeeld het downloaden van een spel via een torrent, aan moeten slaan, dus controleer of de virusscanner aanstaan en automatisch zijn updates ophaalt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 [QUOTE=LouisJ444;627413]Mischien wel ik zal wel gaan kijken!\nSysteem herstel kan ook niet werken straks gaat het weer mis.\nEn ik heb leuke dingen op de computer staan zoals mijn games.\ndus systeem herstel is voor mij niet nodig.\n\nLouisJ444[/QUOTE]\n\nals je je savegames eventueel wil veilig stellen, is het mogelijk om de locatie van die savegame via bv google uit te vinden en te kopiëren. dit doe je door de naam van het spel samen met savegame in te typen. je kopieert de map en als je na systeemherstel op een eerder punt in je spel komt, stop je het spel en plaats je de map op dezelfde plek terug. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen