Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Ik heb als welkomstgeschenk een Pipo Smart S1 ontvangen van Computeridee.\r\nVanaf het begin komt er regelmatig in beeld dat de Ebook-prvider niet meer werkt.\r\nIk heb het tablet gereset, maar noen bleek het dat alle teksten in het chinees vertoond werden, en niet in het engels of nederlands.\r\nMijn chinees is niet zo sterk, dus mijn vraag is:\r\n HOE KRIJG IK MIJN ENGELS OF NEDERLANDSE TAAL TERUG ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 is dus echt een pipo tablet..\nik heb wel een link gevonden waar je op een youtube filmpje kan zien welke tab je moet aanklikken, indeling zal in het chinees wel hetzelfde zijn. succes!!\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=W21bkW1WWas[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2012 Joop,\r\nDeze tip kreeg ik van de importeur Retailheaven n.a.v. een andere vraag:\r\n\"Instellingen: vierkant pictogram met horizontale schuifregelaars, Taalinstellingen: wit vierkantje met zwarte \"A\", lijst met talen in bovenste of tweede regel\"\r\nInstellingen zit bij de apps als een blauw rechthoekje met 3 schuifjes, of via de klok rechtsonder dan nog een keer onder de klok klikken. \r\nToen ik mijn pipo resette kreeg ik ook nog een of andere keuze in het chinees, daar heb ik maar gewoon op het blauwe vlakje geklikt toen ging het goed ..\r\nSucces.\r\nChris Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2012 Hallo ook een pipo ontvangen ,,verder een geweldig ding heb er een paar dagen van alles mee gedaan ,,maar zou hem na een paar dagen weer aan zetten , vraagt pipo om een wachtwoord ,,en ik zou echt niet weten wat voor wachtwoord ie moet hebben ,,,en ik krijg hem echt niet weer aan de praat ,,,wie weet raad ,,,heb al van alles ingevoerd maar hij blijft vragen om een ww..ben ten einde raad ,,daar ik zelf niet zo heel technisch ben ,heb ook al geprobeerd hem te resetten maar ook dat werkt niet ,,,echyt heel hartelijk bedankt als iemand me uit de brand kan helpen ,, gr td Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2012 Hallo Tjebbe,\r\nde Pipo kan waarschijnlijk gereset worden door met een paperclip o.i.d. het contact in te drukken. Zie pagina 1 van de engelse handleiding (punt 10)\r\nsucces,\r\nChris Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2013 Bij vragen of problen met jullie pipo tablet \r\n[url]Www.pipotablet.nl[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen