Ga naar inhoud

Automatische verjaardags e-mail

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit er al een paar jaar over te denken om zoiets te maken, maar het komt er steeds niet van. Ik herinner me meestal 1 of 2 dagen later dat iemand jarig is geweest, en dan kun je weer zo\'n \"beter laat dan nooit\" mailtje sturen :P\nOf zoiets al bestaat weet ik niet.\n\nKijk ook even in dit topic voor het uitgesteld verzenden van emails: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=75274[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;627254]Ik zit er al een paar jaar over te denken om zoiets te maken, maar het komt er steeds niet van. Ik herinner me meestal 1 of 2 dagen later dat iemand jarig is geweest, en dan kun je weer zo\'n \"beter laat dan nooit\" mailtje sturen :P\r\nOf zoiets al bestaat weet ik niet.\r\n\r\nKijk ook even in dit topic voor het uitgesteld verzenden van emails: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=75274[/url][/QUOTE]\r\n\r\nIk ging er eigenlijk van uit dat zoiets al lang bestond... anders is het een gat in de markt :)
Link naar reactie
Niet echt een gat in de markt, als je het mij vraagt. Ik zou het eerder als een belediging opvatten als je me geautomatiseerde mailtjes stuurt voor mijn verjaardag, vooral als het om familie of vrienden gaat. Bij een verzekering of een bedrijf, soit, maar als je de verjaardag van je familie of vrienden al niet eens meer kan onthouden, dan gaat dat mailtje je ook niet redden.\n\nAnyway, ik denk dat als je dit inderdaad wilt doen, je eens naar de Windows Taakplanner zou kunnen kijken. Je kunt vast wel iets in elkaar flansen dat op bepaalde datums automatisch een mailtje verstuurt, misschien kun je daar wat mee.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;627261]Niet echt een gat in de markt, als je het mij vraagt. Ik zou het eerder als een belediging opvatten als je me geautomatiseerde mailtjes stuurt voor mijn verjaardag, vooral als het om familie of vrienden gaat. Bij een verzekering of een bedrijf, soit, maar als je de verjaardag van je familie of vrienden al niet eens meer kan onthouden, dan gaat dat mailtje je ook niet redden.\r\n\r\nAnyway, ik denk dat als je dit inderdaad wilt doen, je eens naar de Windows Taakplanner zou kunnen kijken. Je kunt vast wel iets in elkaar flansen dat op bepaalde datums automatisch een mailtje verstuurt, misschien kun je daar wat mee.[/QUOTE]\r\n\r\nBij familie en goede vrienden kom ik thuis op verjaardagen... is meer voor vage kennissen.\r\nGebruik trouwens geen Windows maar Peppermint OS (Linux).\r\nIk dacht dat er misschien een optie was in Gmail of dat er een site is waar je dit zou kunnen regelen.\r\nHeb wel wat android apps gezien die een sms sturen op verjaardagen maar daar moet je Facebook voor hebben... en dat wil ik NIET!
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;627261]Ik zou het eerder als een belediging opvatten als je me geautomatiseerde mailtjes stuurt voor mijn verjaardag, vooral als het om familie of vrienden gaat.[/QUOTE]\r\nIk zie het meer als een website waarin je alle verjaardagen zet. De website stuurt jou dan een week ofzo van tevoren een email ter herinnering. Je kunt dan een bericht schrijven dat op de verjaardag van de betreffende persoon verzonden zal worden. Niet minder onpersoonlijk, want de berichten schrijf je gewoon zelf. Althans dat is het idee waar ik al even mee rondloop.\r\n\r\n[QUOTE]Ik dacht dat er misschien een optie was in Gmail of dat er een site is waar je dit zou kunnen regelen.[/QUOTE]\r\nJe hebt niet naar de link die ik eerder heb geplaatst gekeken. Als je dat toch hebt gedaan, kijk dan nog eens ;)
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;627263]Ik zie het meer als een website waarin je alle verjaardagen zet. De website stuurt jou dan een week ofzo van tevoren een email ter herinnering.[/QUOTE]\nDat is toch 100% gedekt door Google agenda ? \n(Of MSN agenda, maar die weigerde mij pertinent een mailtje te sturen, dus ik ben overgegaan naar Gmail)\n\nJe moet misschien wel even voor een paar jaar tegelijk plannen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...