Ga naar inhoud

systeemherstel

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als dat niet tot een oplossing leidt:\n\n1. Click Start then Computer.\nOn the Tools menu Then or Organize Folder Options.\nOn the View tab, click “Show hidden files and folders”.\nClear the Hide protected operating system files (Recommended) check box. Click Yes when you are prompted to confirm the change.\nClick OK.\nRight-click the System Volume Information folder in the root folder, and then click Properties.\nIf the Read-only attibutes is checked, uncheck it and click, OK\nNow try creating a restore point. \n\nVerder lijkt mij een volledige scan met Malwarebytes zinvol. [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=turner;627257]kan mijn probleem hierin niet vinden[/QUOTE]\n\nHet probleem dat in mijn link wordt beschreven, is het probleem wat je hebt. \"geen systeemherstel meer uitvoeren\", omdat je om dat te doen, eerst eerder aangemaakte \"herstelpunten\" nodig hebt. \nAls die niet zijn gemaakt, kan er mis zijn, wat daar in het Engels beschreven wordt.\n\nAls het in veilige modus wel is gelukt, dan zeker die scan even ujitvoeren.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...