Ga naar inhoud

Oplaadkabel voor nieuwe laptop BTO

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik wil binnenkort een nieuwe laptop bestellen via BTO. Het gaat om de P•BOOK 15CL45-GT650 i7 QUAD NVIDIA GT650 GDDR5 - 15.6\'\' FULL HD van BTO. Ik wil hem zonder extra\'s, hier is een link:\r\n\r\n[url]http://www.bto.eu/html/Order_Overview.asp?PartnerID=1&lang=nl&DisplayPartnerID=1[/url]\r\n\r\nMaar hier zit geen standaard oplaadkabel bij, ik kan kiezen uit een 19 VOLT ADAPTER 60/90WATT en een 19 VOLT ADAPTER 120WATT. Nou, welke zou ik kiezen, en kan ik ze online ergens goedkoper krijgen?
Link naar reactie
met die link die je geeft zien we niet zoveel, ligt aan de laptop hoeveel laadstroom hij gebruikt, en stroomverbruik bij normaal gebruik met de oplader aangesloten.krijgt je accu maar 90 watt en is je verbruik hoger, dan is dat niet goed voor je accu.terwijl een oplader die meer stroom kan geven dan je nodig hebt geen kwaad kan.slimme opladers kunnen hier ook zuinig me omgaan. en alles valt op internet goedkoper te vinden. kwestie van zoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...