Anoniem2 Geplaatst: 24 november 2012 Delen Geplaatst: 24 november 2012 Hoi allemaal, ik wil binnenkort een nieuwe laptop bestellen via BTO. Het gaat om de P•BOOK 15CL45-GT650 i7 QUAD NVIDIA GT650 GDDR5 - 15.6\'\' FULL HD van BTO. Ik wil hem zonder extra\'s, hier is een link:\r\n\r\n[url]http://www.bto.eu/html/Order_Overview.asp?PartnerID=1&lang=nl&DisplayPartnerID=1[/url]\r\n\r\nMaar hier zit geen standaard oplaadkabel bij, ik kan kiezen uit een 19 VOLT ADAPTER 60/90WATT en een 19 VOLT ADAPTER 120WATT. Nou, welke zou ik kiezen, en kan ik ze online ergens goedkoper krijgen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2012 met die link die je geeft zien we niet zoveel, ligt aan de laptop hoeveel laadstroom hij gebruikt, en stroomverbruik bij normaal gebruik met de oplader aangesloten.krijgt je accu maar 90 watt en is je verbruik hoger, dan is dat niet goed voor je accu.terwijl een oplader die meer stroom kan geven dan je nodig hebt geen kwaad kan.slimme opladers kunnen hier ook zuinig me omgaan. en alles valt op internet goedkoper te vinden. kwestie van zoeken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2012 Er zal toch wel een adapter bij zitten mag ik hopen.\nAls ik het bestelproces volg kom ik tegen het einde bij een aanbieding voor een EXTRA adapter. Wat mij doet geloven dat er gewoon een bij zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2012 [QUOTE=FooBar;627236]Er zal toch wel een adapter bij zitten mag ik hopen.\r\nAls ik het bestelproces volg kom ik tegen het einde bij een aanbieding voor een EXTRA adapter. Wat mij doet geloven dat er gewoon een bij zit.[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij niet, want er zit ook geen standaard windows 7 bij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2012 Misschien even bij de betreffende firma informeren, voordat je straks met twee adapters zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 ik heb ook even verder geklikt naar de volgende stap en volgens mij betekend de tekst extra toch een tweede adapter, bij de accu\'s staat ook extra accu. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 op je link staat bij contact een telefoonnummer die voor verkoop en reparatie te bellen is, misschien gewoon even bellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 Ok bedankt jongens, ga het even navragen. Als jullie gelijk hebben had ik bijna 40/50 Euro verspild aan een 2e adapter, dus bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2012 graag gedaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2012 Ben erachter gekomen dat er een standaard oplaadkabel bij zit, dus ik had bijna 40 Euro verspild, dus bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2012 bedankt voor de terugkoppeling en veel plezier met je laptop. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen