Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2012 Delen Geplaatst: 23 november 2012 Mijn Medion pc met windows XP wil niet meer opstarten. Bij aanzetten start de fan en op het scherm komt hij tot \'aanmelden\' , maar dan stopt alles plotseling en is hij gewoon uit. Ik heb hem al een keer van het netsnoer gehaald en de bios batterij even verwijderd, maar dat helpt niet. \r\nWat kan er aan de hand zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2012 Ziet hij in het Bios wel de harde schijf?\nAlle kabels even aandrukken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2012 Probeer de computer eens te starten in veilige modus door F5 in te drukken tijdens het opstarten.\nLukt dat wel? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2012 Lijkt mij lastig, microsoft zegt dat je dat het beste met F8 kunt doen.:p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2012 Ik heb zelf geen Medion pc, maar volgens dit help artikel van Medion zelf dien je eerst F5 ingedrukt te houden; \n\n\"..Om in de veilige modus te geraken dient u bij het opstarten de F5-toets ingedrukt houden. U dient vervolgens naar het geavanceerde opstartmenu te gaan middels F8..\"\n\n[url]http://www.medion.com/nl/service/_lightbox/showfaq.php?FAQ_ENTRY_OTHER_ID=13276&msn=[/url]\n(3e alinea van het antwoord)\n\nMaar ik kan er natuurlijk naast zitten. Het is overigens wel gebruikelijk om met F8 veilige modus te starten, maar volgens mij kan dat per systeem verschillen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2012 sorry dat ik zo laat reageer op alle tips, maar ik had de moed al opgegeven en de pc een tijdje links laten liggen met alle kabels er uit. Daarnet toch weer alles eens aangesloten en warempel hij doet het weer. Misschien toch iets met ontlading. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2012 Ik zou toch even een schijfcontrole uitvoeren en de logs daarvan nalezen in het logboek Toepassingen van Windows. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen