Ga naar inhoud

videokaart watt

Aanbevolen berichten

Heeft de videokaart op zichzelf 400W nodig, of wordt een 400W voeding aanbevolen? Dat maakt namelijk nogal een verschil.\n\nIn geval van dat laatste is er geen probleem. 550 is meer dan 400, dus dat gaat zeker goed komen. In dit geval vermoed ik wel dat de videokaart niet bepaald bedoeld is om te gamen.\n\nAls de videokaart op zichzelf 400 W nodig heeft, dan blijft er dus 150 W over voor de rest van de onderdelen. En dat gaat wel erg krap worden, dan zul je toch meer naar een 700 W voeding moeten.
Link naar reactie
nVidia zelf heeft het zelfs over minimaal een 300W voeding voor je systeem:\r\n[url]http://www.geforce.co.uk/hardware/desktop-gpus/geforce-gt-630/specifications[/url]\r\n\r\nVerder vraag ik me af waarom je specifiek deze kaart neemt, voor welk doeleinde? Zo\'n kaart voegt nl. nagenoeg niets toe aan op een processor of op het moederbord geintegreerde GPU oplossingen.\r\n\r\nWat wil je met die PC doen, d.w.z. wat voor applicaties ga je erop draaien?
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;627013]nVidia zelf heeft het zelfs over minimaal een 300W voeding voor je systeem:\r\n[url]http://www.geforce.co.uk/hardware/desktop-gpus/geforce-gt-630/specifications[/url]\r\n\r\nVerder vraag ik me af waarom je specifiek deze kaart neemt, voor welk doeleinde? Zo\'n kaart voegt nl. nagenoeg niets toe aan op een processor of op het moederbord geintegreerde GPU oplossingen.\r\n\r\nWat wil je met die PC doen, d.w.z. wat voor applicaties ga je erop draaien?[/QUOTE]\r\n\r\ninternet, skype, af en toe een game en gewoon dagelijkse dinge
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...