Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 goeiemiddag,\r\n\r\nIk heb een vraagje, ik wil een game pc maken en heb een voeding van 550W in mijn hoofd maar de videokaart die ik wil is required 400W is dit erg of maakt dit niks uit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Heeft de videokaart op zichzelf 400W nodig, of wordt een 400W voeding aanbevolen? Dat maakt namelijk nogal een verschil.\n\nIn geval van dat laatste is er geen probleem. 550 is meer dan 400, dus dat gaat zeker goed komen. In dit geval vermoed ik wel dat de videokaart niet bepaald bedoeld is om te gamen.\n\nAls de videokaart op zichzelf 400 W nodig heeft, dan blijft er dus 150 W over voor de rest van de onderdelen. En dat gaat wel erg krap worden, dan zul je toch meer naar een 700 W voeding moeten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Ik zou zeggen; geef eens aan over welke videokaart je het hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 De fabrikanten geven altijd het wattage voor het hele systeem aan met een ruime marge. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 [QUOTE=Anacho;627008]Ik zou zeggen; geef eens aan over welke videokaart je het hebt.[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://www.micro-mail.nl/web/mm200706.nsf/2011.Home.Link?OpenFrameset&ARTNR=164316[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 nVidia zelf heeft het zelfs over minimaal een 300W voeding voor je systeem:\r\n[url]http://www.geforce.co.uk/hardware/desktop-gpus/geforce-gt-630/specifications[/url]\r\n\r\nVerder vraag ik me af waarom je specifiek deze kaart neemt, voor welk doeleinde? Zo\'n kaart voegt nl. nagenoeg niets toe aan op een processor of op het moederbord geintegreerde GPU oplossingen.\r\n\r\nWat wil je met die PC doen, d.w.z. wat voor applicaties ga je erop draaien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 [QUOTE=obi-wan-kenobi;627013]nVidia zelf heeft het zelfs over minimaal een 300W voeding voor je systeem:\r\n[url]http://www.geforce.co.uk/hardware/desktop-gpus/geforce-gt-630/specifications[/url]\r\n\r\nVerder vraag ik me af waarom je specifiek deze kaart neemt, voor welk doeleinde? Zo\'n kaart voegt nl. nagenoeg niets toe aan op een processor of op het moederbord geintegreerde GPU oplossingen.\r\n\r\nWat wil je met die PC doen, d.w.z. wat voor applicaties ga je erop draaien?[/QUOTE]\r\n\r\ninternet, skype, af en toe een game en gewoon dagelijkse dinge Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2012 Wat voor game af en toe? Op wat voor scherm(resolutie).\r\n\r\nMisschien handig om de volledige setup van je nieuwe PC hier te vermelden, dan kunnen we je een beter advies geven qua videokaart. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen