Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2012 Delen Geplaatst: 22 november 2012 Hallo,\r\nIk hoop dat ik hem in de goede categorie plaats aangezien het om een tv gaat.\r\nDan hier mijn probleem:\r\nIk gebruik deze tv zowel om televisie te kijken, en ook als mijn pc beeldscherm.\r\nAls ik televisie kijk heb ik nergens problemen mee, werkt echt helemaal geweldig !\r\nMaar op het moment dat als ik bijvoorbeeld via mijn pc dingen doe (internet, spelletje spelen, skypen, noem het maar op)\r\nDan flikkert hij soms. Dan gaat het beeld op zwart, en dan krijg ik links bovenin de hoek een klein grijs schermpje met:\r\n1920x1080 /60P\r\nhdmi1/DVI\r\n\r\nEn dan krijg ik mijn beeld weer terug.\r\nSoms gebeurt het 1 keer maar soms ook gewoon 5 keer achter elkaar en dat is best wel irritant.\r\nHeeft iemand enig idee wat hier het probleem van kan zijn?\r\nIk gebruik trouwens een hdmi kabel, geen dvi kabel. Ook geen converter.\r\nVideokaart die ik gebruik in mijn pc is een ATI Radeon™ HD 6950 2gb versie.\r\n\r\nWat ik al geprobeerd heb met hulp van een andere forum:\r\n- Firmware upgrade\r\n- Poort op de achterkant omgewisseld (stekkers)\r\n- Nieuwe hdmi kabel geprobeerd\r\n- Hdmi kabel omgewisseld.\r\n- Drivers updaten\r\n\r\nPc Specificaties:\r\n[LIST]\r\n[*]Windows 7 64 bit\r\n[*]AMD Phenom II X4 965\r\n[*]4,00 GB Dual-Kanaal DDR3 @ 2833MHz\r\n[*]ASUSTeK Computer INC. M4A785TD-V EVO (AM3)\r\n[*]AMD Radeon HD 6900 Series (ASUStek Computer Inc)\r\n[*]Antec 750 watt\r\n[/LIST]\r\n\r\nAlvast bedankt, en mijn excuses als hij in de verkeerde categorie staat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen