Ga naar inhoud

WIFI Range Exender geeft instabiel signaal ?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds enkele dagen geleden een Sitecom WIFI Range Extender Wall N300, zo\'n ding dat je direct in het stopcontact stopt.\r\nInstallatie leverde geen probleem op en het signaal is redelijk sterk. \r\nHet enige probleem is alleen dat het regelmatig voorkomt dat hij doorgeeft geen Internet verbinding te hebben en dus de verbinding wegvalt, zij het kort. Meestal is de verbinding redelijk snel weer terug. Vooral met scannen en printen naar een netwerk-printer geeft het echter veel ergernis.\r\n\r\nIemand soortgelijke ervaringen ? Moet er misschien iets speciaals worden ingesteld om de verbinding stabieler te maken ?\r\n\r\nVreemde is ook dat met een iPhone geen enkel probleem optreedt met de WIFI-verbinding, maar met een ander iPhone wel regelmatig het toestel de verbinding verbreekt. Welke instellingen moet ik checken ? \r\n\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nKees
Link naar reactie
Ik vermoed, dat de afstand tussen extender en oorspronkelijk signaal iets te ruim is.\nWijzig die positie eens, als dat mogelijk is.\nOf controleer met dit programma de netwerken in de buurt en hun channels: [url]http://inssider.nl.softonic.com/[/url] \nDaar kan je zien welke kanalen niet zo druk bezet zijn en je router en extender daarop instellen.\n\nNiek
Link naar reactie
Hallo allemaal,\r\n\r\nDie router kan ik niet bij, hoogstens resetten. Met meerdere kleine bedrijfjes delen we die.Het zou dus ook de router kunnen zijn. Het netwerk wordt trouwens weinig gebruikt verder.\r\nIk zal alles eens resetten. \r\nIs er een programmaatje wat bijhoudt hoe stabiel gedurende een langere tijd het Internet-signaal is wat op de computer binnenkomt ? Doe bovengenoemd programma dat ook ?\r\n\r\nKees
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...