Mbam update waarschuwing? Ja misschien wel, die update was de eerste en laatste taak die was uitgevoerd na een normale opstart van Windows 7 en die dus na een nieuwe herstart dit volgende probleem gaf.:confused:\r\n\r\nIk heb gisteren Mbam geüpdatet omdat er dus een nieuwe functie inzit, ondanks dat ik zondag Mbam nog had laten draaien en niets had gevonden, vond deze nu toch 4 trojans en heb die dus netjes laten verwijderen naar quarantaine en een log opgeslagen tot zover geen probleem.:D\r\n\r\nNa de herstart geen Netwerk meer, ondanks dat in systeem/hardware de netwerkkaart zonder uitroepteken stond en ook in het netwerkcentrum geen problemen aangaf de werkte zonder problemen.:confused:\r\n\r\nDus de PC terug nar een datum toen dit probleem niet speelde, mislukt! Nogmaals met een oudere datum en ook in veilige modus, weer mislukt!\r\nDe Backup teruggezet van 14 dagen geleden probleem bleef.\r\nDe kabel tussen netwerkaart en Expeia box vernieuwd 2X\r\nDe rest van de computers gecontroleerd en de Experia box via een andere PC gecontroleerd, alles werkte zoals het moest.:confused:\r\n\r\nEr bleef weinig anders over dan dat ik opnieuw moest installeren met de DVD\'s die waren gemaakt in het begin van het gebruik ruim 3,5 jaar geleden, ik kreeg een foutmelding, \"Dit programma werkt niet met dit systeem\" :confused: het is er nota bene met dit systeem opgebrand.:rolleyes:\r\n\r\nKort gezegd een raar verhaal! \r\n\r\nDe trojans die waren gevonden na de Mbam update.\r\n\r\n[quote]C:\\Program Files (x86)\\Google\\Chrome\\Application\\21.0.1180.83\\chrome_frame_helper.exe (Trojan.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.\r\nC:\\Users\\XXXXXX\\Desktop\\YSmenu\\YSMenu0903211700\\akextract.exe (Trojan.Ransom.ANC) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.\r\nC:\\Users\\XXXXXX\\Downloads\\astlog.exe (HackTool.Asterisk) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.\r\nC:\\install\\svchost.exe (Backdoor.Agent) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.[/quote]:o\r\n\r\nUiteindelijk de Windows 8 upgrade DVD maar gehaald en gestart, ik kreeg de melding dat de Netwerkkaart niet zou werken onder Windows 8 en die moest ik dus eerst dé installeren en dus maar gedaan. \r\n\r\nMaar toen eerst maar eens een USB Wifi stick geïnstalleerd (je weet nooit) maar ook daarvan, werd ondanks dat in het Netwerkcentrum werd aangegeven dat er een verbinding was was er gen verbinding, je ziet de Netwerkkaart, dan zou de Modem moeten komen en dan Internet, maar na de Netwerkkaart komt niets, ook niet nadat ik de LAN kaart software zoals gevraagd, had verwijdert. \r\nOok bij de USB Wifi stick alléén dus hetzelfde verhaal als bij de LAN kaart, wel een draadloos netwerkkaart en verder niets.:confused::rolleyes: \r\n\r\nDus toch maar Windows 8 upgrade gedaan en verassing of niet alles draait weer als een zonnetje ja zelfs de vergeten Wifi stick word gezien en met de Lan verbinding in gebruik geen problemen meer.:D
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen