Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2012 Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik kan geen bestanden meer naar CD / DVD branden met Verkenner binnen XP.\r\n\r\nDit heeft altijd gewerkt, als ik op R Muis op een bestand klik en kies Kopieren naar ...\r\ndan wordt DVD -rw -station ( E ) niet ( meer ) weergegeven.\r\n\r\nHoe kan ik deze mogelijkheid weer terug krijgen.\r\n\r\nOpm: Ik kan wel branden met een brandprogramma naar DVD -rw -station ( E )\r\n\r\n\r\nHendrik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2012 hallo hummie,\n\nAls het goed is kan je in XP bestanden in de juiste schijf plaatsen en staat er dan links een optie om deze bestanden op de schijf te branden, wat in principe hetzelfde is als wat u probeert.\n\nMet vriendelijke groet,\n\nOrion Group Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2012 Kijk in Apparaatbeheer of er meldingen zijn, al denk ik dat niet.\r\n\r\nVaak zijn problemen met branders of CD/DVD stations veroorzaakt door een upper- of lowerfilterprobleem na het installeren van 3th party brandersoftware.\r\nZonder dit verder uit te leggen zou ik willen adviseren om deze \'Fix-it\' van Microsoft uit te proberen, hierin wordt zo\'n soort probleem waarschijnlijk recht gezet.\r\n[url]http://support.microsoft.com/mats/cd_dvd_drive_problems[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen