Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Als ik via het configuratie scherm naar printers wil gaan om te zien waarom de printer niet afdrukt en de wachtrij op 0 taken blijft staan, gaat de groene balk lopen, maar dan blijft hij hangen en blijft de pagina wit.\r\nIk heb w7 home premium op een 64 bit hp Probook 4530s\r\nWat is hier aan de hand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Wat weinig info Tara.\nIs het een draadloze printer, of een bedrade. \nZo dat ding bedraad is, is dat via usb of het netwerk?\nHeb je al geprobeerd alle printers met software en al te de- installeren en na een herstart weer opnieuw te installeren? \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Het is een bedrade printer via usb.\r\nIk heb de Fix-it van microsoft al geprobeerd, de printer via apparaatbeheer verwijderd en weer \r\nopnieuw geïnstalleerd en de printer spooler geleegd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Wil je deze eens proberen:\nKoppel de printer los van de usb poort.\nDe-installeer via het configuratiescherm alle printer sorftware.\nVerwijder in het configuratie scherm alle printers. (Je hoeft niet de XPS en dat ding van One Note te verwijderen, die zijn standaard in W7) \nStart opnieuw op, zonder dat de printer is aangesloten.\nPlaats de cd met printer software en doe een nieuwe install.\nKoppel op verzoek van de installatie software de printer weer aan en schakel deze in.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik begin mijn post met deze zin.:\r\n\"Als ik via het configuratie scherm naar printers wil gaan om te zien waarom de printer niet afdrukt en de wachtrij op 0 taken blijft staan, gaat de groene balk lopen, maar dan blijft hij hangen en blijft de pagina wit.\"\r\n\r\nDaarom zou ik niet weten hoe ik via het configuratiescherm alle software van de printer kan verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 [QUOTE]Als ik via het configuratie scherm naar printers wil gaan [/QUOTE]\nInderdaad zo open je. \nIn het configuratiescherm heb je zo\'n 50 keuzes ruw geschat.\nEén is \"Apparaten en printers\" Je tikt dat die niet lukt.\nIk vraag dus ga in dat zelfde configuratie scherm eens naar \"Programma\'s en Onderdelen\" om daar eerst de software te de-installeren. \nEn als je de printer daarna nog niet via het configuratiescherm kunt doen, dan kan je dat ding bij \"Apparaatbeheer\" altijd nog verwijderen?\n\nOm de software van de printer te verwijderen, moet je dus niet bij \"apparaten en printers\" zijn, maar bij \"Programma\'s en Onderdelen\". \n\nAls je in het geheel het configuratie scherm niet meer in beeld krijgt stel ik voor dat we iets anders bedenken.:-)\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Software verwijderen in Configuratie \r\n\r\n via [ATTACH]17199[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Of hier afhankelijk van je instelling\r\n\r\n [ATTACH]17200[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik had al gekeken bij programma\'s en onderdelen maar daar zie ik geen printersoftware staan.\r\nBij apparaatbeheer staat de printer ook niet maar dat is toch logisch omdat het een usb verbinding is?\r\nIk heb ook al vorige week alle usb verbindingen in apparaat beheer verwijderd.\r\nIk kan dus nu nog steeds niet in printers in configuratiescherm wel in de rest. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Werkt die printer mischien ook nog op een andere Computer /Laptop.\r\n\r\nHaal de USB plug uit de laptop \r\n\r\n\r\nDoe een herstart en de USB plug van de printer weer aansluiten\r\n Printer wel aanzetten dan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 De printer werkt goed met een andere laptop.\r\nOok op deze laptop tot voor een paar weken terug.\r\nUSB plug eruit en herstart heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder resultaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Software herinstalleren driver zoeken bij de fabrikant wel voor de gebruikte Windows versie\r\n\r\nWelke printer heb je Merk en Type. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Het gaat om een oudje de HP 845c\r\nIk heb via HP de juiste drivers opgezocht maar dan komt de melding dat met een usb aansluiting de pc vanzelf de juiste drivers vind bij het aansluiten en via foutopsporing komt er te staan dat de juiste drivers geïnstalleerd zijn.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Mischien word het dan toch tijd voor een nieuwe , :):o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Of\r\n\r\nInstalleer de driver met Windows Update via een USB-verbinding \r\n\r\nvolgens HP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 > Ik heb ook al vorige week alle usb verbindingen in apparaat beheer verwijderd.<\r\nheb je ook gezien dat na een herstart van de pc, de usb-controllers en poorten weer werden geïnstalleerd?\r\nzo niet, en daar lijkt het een beetje op, dan heb je waarschijnlijk in apparaatbeheer de optie \"uitschakelen\" gekozen, en ja, dan werkt het echt niet meer.. via dezelfde rechtsklik in apparaatbeheer kan je dan weer inschakelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2012 Als je niet afdrukt, en er geen printer aan de USB poort zit, kan je dan wel het printerscherm in ?\n[QUOTE=tara;626381]Ik had al gekeken bij programma\'s en onderdelen maar daar zie ik geen printersoftware staan....\nBij apparaatbeheer staat de printer ook niet maar dat is toch logisch omdat het een usb verbinding is?[/QUOTE]\nOok een USB appartaat moet te zien zijn in apparaatbeheer. En in je Softwarescherm zal die printersoftware ook te vinden moeten zijn.\n\nDit zou je kunnen proberen:\n[url=https://docs.google.com/View?docID=0AWYibbEvTz09ZGdidjI4NnpfMjFmc2prdjdoZg&revision=_latest][u]Niet-herkende USB-apparaten repareren via Windows Apparaatbeheer[/u][/url] \n[I]Voor [/I]je dat doet zou ik de laptop een nachtje stroomloos leggen, dus ook zonder accu. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2012 Ik kan weer printen!\r\nHeb alle kabels los gemaakt en opnieuw bevestigd. De usb stekker in een andere usb poort van de laptop\r\ngestoken en nu kan ik weer probleemloos printen.\r\nIk kan echter nog steeds niet via het configuratie scherm bij printers komen maar zo lang ik kan printen vind \r\nik dat minder belangrijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2012 [QUOTE=tara;626439]Ik kan weer printen!\nHeb alle kabels los gemaakt en opnieuw bevestigd. De usb stekker in een andere usb poort van de laptop gestoken en nu kan ik weer probleemloos printen.[/QUOTE]\nDan heb je kans dat die link in mijn vorige bericht wel eens een oplossing kan zijn. Elke poort die een apparaat gebruikt wordt er opnieuw een vermelding gemaakt voor de driver van het apparaat, en door ze allemaal te verwijderen zoals daar uitgelegd heb je misschien succes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen