Ga naar inhoud

Waar vind ik een nieuwe voeding?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een all in one pc van mijn zus overgenomen en na 2 dagen start hij niet meer op. in 2010/2011 kocht mijn zus de pc met toen nog w7, ze heeft hem een tijd gebruikt en waarschijnlijk iets gedaan waardoor ze toen al de problemen kreeg met opstarten, door verbouwing, verhuizing heeft hij van 2013 tot nu zonder stroom in een kast gestaan. ik heb hem van de week mee genomen en aan gezet. hij deed het toen en ik kon toen hem helemaal resetten (want ik dacht een windows fout). dit ging allemaal goed niks aan de hand. de volgende 2 dagen heb ik mijn oude spel de sims 2 ( die ik voorheen op mijn laptop speelde maar deze is helaas na 12jaar overleden + dat is ook de reden dat ik de pc nam van mijn zus om weer veder te kunnen spelen) er op gezet en zitten te spelen. tot mijn verbazing was de pc na een stuk of 6 geinstalereerde uitbreidingen van het spel voor 3 kwart leeg. Na de dagen hebben gespeeld wilde ik voor de 4x spelen maar dat ging niet door. ik startte hem op en na 1 sec viel hij weer uit. Ik heb het meerdere keren geprobeerd en 1 keer startte hij veder op naar een blauw scherm met een windows fout. voor dat ik iets kon doen of toetsenbord contact kon maken viel hij weer uit. ik heb aan mijn buurman gevraagd of hij er naar kon kijken en vertelde mij dat het aan mijn voeding lag. dus om het verhaal kort duidelijker te maken waar kan ik nog de voeding vinden? of kan ik een andere er in doen? zo ja welke? Ik heb een packard bell all in one pc onetwo M, PS-5221-8AB 250W
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...