Ga naar inhoud

herstelpartitie vol?


hansvandermeer

Aanbevolen berichten

Mijn Dell Inspiron 17 7000 serie 7746 had bij aanschaf September 2015 nog Windows 8.1 voorgeinstalleerd. Uit de doos bij eerste opstart kon ik 8.1 overslaan en direct W10 installeren. Een maand geleden via de Dell app een nieuwe Bios aangeboden gekregen en geïnstalleerd. Na de April update (1 Mei) van W10 krijg ik elke 10 minuten een melding dat schijf E: vol is, nog 30,7 van de 349Mb vrij en wordt aangeraden onnodige bestanden te verwijderen om ruimte vrij te maken. Echter, er staan maar drie verborgen mappen, inclusief prullenbak maar die is leeg, de twee anderen mag ik niet openen, met wat waarschijnlijk mijn herstelbestanden zijn, of dat W8.1 of W10 is, geen idee. Het wordt pas echt spannend als ik onverhoopt een systeemherstel moet doen. Nadat ik meldingen door verkenner had uitgeschakeld komen er nog steeds meldingen maar meer onderhuids, alleen nog een symbool rechts op de taakbalk bij de andere verborgen actieve apps. Wat kan of moet ik ondernemen. Negeren is het makkelijkste maar mogelijk niet handig voor de toekomst.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...