Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben opzoek naar een mogelijkheid om de beelden van mijn camera weer te geven op een laptop.\r\n\r\nOp de camera (JVC GZ-HD30E) zit een HDMI aansluiting, en op mijn Laptop ook.Zou het dan mogelijk zijn om de beelden die mijn camera maakt op de laptop op de één of andere manier te weergeven? Als extra scherm op de laptop ofzo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2012 Dat gaat niet werken. Beide zijn uitgangen. Wat je nodig hebt is een apparaat met een HDMI ingang. Dat zou een los beeldscherm kunnen zijn, maar zoiets zit standaard niet op een laptop.\nMoet het op de laptop, dan heb je een HDMI-capturekaart nodig, maar daar hebben we het in een ander topic al over gehad geloof ik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2012 Klopt inderdaad. Dan gaan we maar eens een goedkoop monitortje op de kop tikken. Thnx voor je reactie :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2012 Ik heb nog even een vraagje. Ik heb nu een monitor gevonden met alleen een VGA aansluiting.\r\n\r\nIk moet het camera A/V signaal omzetten naar Vga. Ik moet draadloos het signaal vanuit de camera verzenden naar de monitor. Dit doe ik met de Marmitek 345, maar hieruit komt een A/V signaal dat naar VGA moet worden omgezet. Zou [URL=\"http://www7.pic-upload.de/06.04.11/p6xqngd5nw.jpg\"]dit [/URL] kabeltje dan gaan werken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2012 Zoek even verder naar een monitor met HDMI zou ik zeggen...\n\nMoet het echt op die manier, dan heb je meer nodig dan een simpel kabeltje. Composiet en VGA signalen zijn namelijk niet zomaar uitwisselbaar, dus daar moet een converter tussen. Bijvoorbeeld [url]http://www.telec.nl/producten/p55315/composite_video_naar_vga_converter.html[/url] (da\'s geen aanbeveling, enkel de eerste die ik tegen kwam). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen