Ga naar inhoud

Externe hardeschijf, welke?

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een externe hardeschijf te kopen, alleen weet ik niet welke het beste is.\r\nIk heb een voorkeur aan een hardeschijf met 1-2TB en een 2.0 en 3.0 USB. Het liefst met een ingebouwde voeding, dus dat ik gewoon stroom krijg via usb-kabel.\r\n\r\nDe beste die ik tot nu toe heb gezien is WD Elements Desktop 2.0TB. Is die goed?
Link naar reactie
Er worden geen slechte schijven meer gemaakt. Hooguit kan je selecteren op garantie termijn en inderdaad aansluit mogelijkheden. \nGezien je wens om geen voeding te gebruiken, moet je gaan zoeken in de 2,5 inch externe harde schijven. Die krijgen hun voeding via de usb poort.. De grotere 3,5 inch hebben vrijwel altijd een externe voeding.\nHier zomaar een lijstje met wat prijzen: [url]http://azerty.nl/36-1647/2-5-inch.html[/url]\nMaar evengoed kijk je bij Alternate, Mycom etc....\nZelf heb ik al jaren een 1 TB extern schijfje van Samsung (nog USB 2). Wordt elke dag data naar geschreven, gelezen en weg gemikt. Is al eens hard gevallen op het laminaat (stond niet aan gelukkig) maar blijft het fantastisch doen.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=TheGodsPhoenix;626200]De beste die ik tot nu toe heb gezien is WD Elements Desktop 2.0TB. Is die goed?[/QUOTE]\r\n\r\nIk neem aan dat je met \"beste\" bedoelt \"goedkoopste\". Want er is inderdaad weinig verschil tussen merken.\r\nZelf koop ik wel eigenlijk altijd WD externe schijven (heb nu drie MyBooks), maar dat is eigenlijk alleen omdat \'t er dan leuk uit ziet als ze op een rijtje staan en dat ik uiteraard tevreden ben over het merk. Maar niet omdat ze per se beter zijn dan een ander merk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...