Ga naar inhoud

Nieuwe ventilator.

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nGisteren is een van mijn ventilatoren kapot gegaan van mijn computer. (er zit geen leven meer in)\r\nIk heb geprobeerd de ventilator aan te sluiten op een andere connector maar dat werkt ook niet. \r\nNu wil ik dus een nieuwe ventilator kopen die zeker niet meer geluid maakt dan de standaard ventilator. Mijn computerkast is een \"[URL=\"http://www.coolermaster.nl/product.php?product_id=6750\"]CM 690 II Advanced[/URL]\". De ventilator die kapot is gegaan is de ventilator aan de bovenkant. (140mm) Deze ventilator zou ongeveer 60CFM aan lucht verplaatsen.\r\nNu is mijn vraag, weet iemand een goede vervangende ventilator die het liefst minder geluid maakt dan de oude ventilator en zijn werk goed genoeg kan doen. (i.p.v een 140mm mag het ook een 120mm ventilator zijn. Ook maakt mij het uiterlijk van de ventilator niet uit aangezien de computer onder mijn bureau staat.)\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nTerence
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...