Ga naar inhoud

Runtime error!

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Telkens als ik mijn desktop opstart, krijg ik een blok met \'Runtime Error\'!\r\nProgram C\\Program Files\\Logitech\\Logitech Webcam Software\\eReg exe\r\n\r\n\'This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way.\r\nPlease contact the application\'s support team for more information\'.\r\n\r\nHet gaat om mijn webcam waarvan ik laatst een missende driver heb gedownload. Eerst ging het goed, want mijn dochter heeft nog een foto ermee gemaakt. Ik heb Windows XP.\r\nWat moet ik hiermee? Ik heb de cam niet getest en ik negeer het, maar laat wel een foutenrapport verzenden. Toen ik daarna de mail wilde opstarten, sloot de pc ineens af, omdat ook de Malwarebites ook beweert verlopen te zijn (is niet zo; hij doet het gewoon, hij is toch gratis?) Eerst stond de tijd raar, op 20112, verbeterd, maar nog steeds die melding) Ook krijg ik bij Windows Live Photo Gallery de melding dat ik een codec mis. Die hèb ik al gedownload, en ook de filmpjes worden gewoon weergegeven, maar ik krijg nog steeds die melding!! Als ik toch iets gedownload heb, en verbeterd, dan moet het toch verdwijnen?? :confused:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...