Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ik wilde een mapje met foto\'s kopieren naar mijn ipad,maar dat lukte niet.Daarna wilde ik het op een stick zetten, maar dat lukte ook niet.\r\nVroeger kon ik met rechts op het bestand klikken en dan kiezen waarheen ik het wil kopieren,maar die mogelijkheid vind ik nergens meer.\r\nIk werk met een laptop met Vista en de foto\'s staan in fotogalerie .\r\nik heb geen idee hoe ik iets terug kan vinden van die verplaatsknop of hoe ik dit kan herstellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Lukt niet --> is er een foutmelding?\n\nWerkt in de Verkenner bestand(en)/map(pen) selecteren en met CTRL-C (kopieren) en CTRL-V (plakken) ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 In plaats van kopiëren moet het ook lukken om de foto\'s naar de stick te slepen.\nMaak een mapje op de stick > openen\nin een ander venster je foto afbeeldingen openen en selecteren\n(als je ze allemaal wilt boven in de balk kiezen voor Bewerken >Alles selecteren\nals je een paar wilt > aanklikken met de Ctrl toets ingedrukt\nals je een stel foto\'s aaneengesloten wilt: 1 aanklikken Shift ingedrukt houden en de laatste afbeelding kiezen, dan is die reeks geselecteerd)\nNa selecteren sleep je ze in de geopende map op de stick.\n\n\nOverigens.. zijn het foto\'s of per ongeluk snelkoppelingen van foto\'s?\nZijn de foto\'s niet te zwaar/veel voor de capaciteit van de stick? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 [QUOTE=Doky;626007]Ik werk met een laptop met Vista en de foto\'s staan in fotogalerie .[/QUOTE]\r\n\r\nAls je de foto\'s benadert vanuit de Verkenner dan zul je de gemiste optie weer tegen komen. Vanuit diezelfde verkenner kun je ook gewoon kopieren, bladeren naar de plek waar de foto\'s naar toe moeten en daar plakken. Dat is waar Obelix ook op doelt. En zo kun je alles van A naar B kopieren, niet alleen foto\'s. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 [QUOTE]de foto\'s staan in fotogalerie[/QUOTE] Dat is volgens mij het probleem.\nJe zal ze uit de map \"Mijn afbeeldingen\" moeten kopieren.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen