Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Goedemiddag,\r\n\r\nAl een ruime tijd ben ik van plan om een router te halen die zowel draadloos als bekabeling aankan, nu kwam ik vandaag via wat rond te surfen op de volgende router uit: TP-Link TL-WR842ND deze bied zowel bedraad als draadloos aan, mijn vraag is echter, ik wil alleen gebruik maken van wifi dat is dus de enige rede dat ik opzoek ben naar soort gelijk model maar me pc via ethernet kabel bedraad laten. Is dit nu precies mogelijk? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Kabel van modem naar de router, en een van de router naar je Computer .\r\n\r\ndan kun je alle kanten op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Dan kan ik dus gewoon internetten via de kabel, en wifi aanzetten voor draadloos ontvangst op me smartphone? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Juist helemaal goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2012 Prima! Bedankt voor de snelle response, dan bestel ik de router :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen