Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Als ik m.b.v. CD-Burner XP een audio CD wil branden is er geen probleem. Als ik echter een data-CD wil branden geeft het programma aan dat er geen brandstation is gedetecteerd. Wat doe ik hieraan? Wie helpt mij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Even opnieuw installeren helpt mischien , eerst de oude verwijderen.\r\n\r\nWerkt eigenlijk altijd prima hier .\r\n\r\neven bij het installeren kijken welke vinkjes er eventueel aan of uit moeten,\r\n\r\nzou de Iso optie wel aanvinken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Bedankt voor je reactie. Heb gedaan wat je adviseerde, maar probleem bestaat nog steeds. Wat nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Welke Windows ??\r\n\r\nMet Vista en Windows 7 kun je ook een data cd branden .\r\n\r\nMischien is er nu toch iets met de brander mis. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ik heb windwos 7. Hoe brand ik daarmee een data CD? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Klik op de startknop het staat daar in de rij boven Windows update \r\n\r\nOf type Windows DVD branden in het zoekvak boven de startknop Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen