Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 ben op zoek naar een nieuwe laptop met een max. aankoopprijs van 500 euro. Deze gaat vnl gebruikt worden voor internet, mail, opslaan fotos en tekstverwerken. Ik ben geen gamespeler of iemand die videobewerkingen doet of films kijkt.\r\n\r\nIn het Aldi krantje voor 499 euro:\r\nMD 99070 met windows 8\r\n1TB harde schjf\r\n4 GB werkgeheugen\r\nIntelcore i3-3110M processor\r\n2.4 kloksnelheid en 3 MB smart cache\r\n\r\nscherm 15.6 inch led backlight breedbeeldscherm\r\n\r\n\r\nik ben geen kenner, maar zou dit een goede laptop en verstandige keuze zijn ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 als je er niet meer mee doet dan dat, heb je een ruime keus, ook voor 100 euro minder....\r\ner zijn deskundigologen die een asus, toshiba of samsumg aanraden (daar neig ik zelf ook toe), maar ik ken voldoende lieden die met reden tevreden zijn over hun medion. je zal je er niet aan bekopen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 [url]http://aldi.medion.com/md99070/nord/?refPage=aldi[/url]\r\n\r\nPrima specs voor die prijs en er zit al Windows 8 op. Wellicht een beetje overkill voor wat jij ermee wilt doen, maar je kunt er in ieder geval wel een flinke tijd mee vooruit.\r\n\r\nZo op het oog ziet de behuizing er ook wat beter uit dan oudere Akoya\'s uitgevoerd in glimmend zwart plastic ...\r\n\r\nAls je laptop eigenlijk alleen maar thuis staat en niet of nauwelijks gebruikt wordt voor onderweg, dan zou je ook kunnen overwegen om een laptop te nemen met 17,3\" scherm (1600x900 pixels resolutie). Werkt naar mijn mening wat prettiger dan de 1366x768 pixels resolutie van een 15,6\" scherm vanwege meer bureaubladoppervlak.\r\n\r\nZie bijv. deze HP Pavilion g7 2054SD:\r\n[url]http://tweakers.net/pricewatch/316764/hp-pavilion-g7-2054sd/specificaties/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 bedankt voor jullie tips. Ik gebruik de laptop voor 90% gewoon thuis op het buro. Een goter beeldscherm is dan wellicht te overwegen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2012 Voor een bureau-laptop is 17 inch een stuk fijner. Incidenteel meenemen of ermee op de bank werken kan er ook prima mee.\n\nLaat ik het anders zeggen: als de laptop je hoofd-computer wordt dan zou ik voor 17 inch gaan. Is het een computer voor erbij dan is 14 of 15 inch ook wel genoeg, met als voordeel dat het net wat makkelijker meenemen is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen