Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Ik heb een wat oudere PC van Paradigit, waar oorspronkelijk XP op heeft gestaan. Ik heb onlangs een nieuwe PC gekocht bij Paradigit en heb Linux op de oude PC geïnstalleerd. (Windows is overschreven). Nu blijkt achteraf dat mijn broer de oude PC graag wil hebben. Vraag is nu hoe ik legaal Windows XP weer op deze machine krijg. Ik heb geen installatie disc van Paradigit (konden ze me ook niet meer leveren), er is wel een Registration Key bij de PC Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 CD lenen van de versie waar de licentie code van aanwezig is ... XP Home of XP Pro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 Wel om denken dat je de goede versie van XP \"leent\" want een XP-home zal de sleutel van een XP-pro niet accepteren Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 Windows XP is in tegenstelling tot Windows 7 niet als iso van Microsoft te krijgen. Je enige optie is de hierboven voorgestelde helaas.\n\n[url]https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/itproxpsp/thread/5fd07c29-f7ea-432e-80a6-ad0f17dc5ffe[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen