Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 hp touchsmart 520 desktop in windows 8 werkt niet\r\n\r\nGoedendag zou iemand mij A.U.B kunnen helpen met mijn vraag\r\nik heb pas een hp touchsmart 520 gekocht en draaide op win 7\r\nnu heb ik windows 8 erop gezet maar nu werkt mijn touchsscreen niet meer en ik kan daar nergens een driver voor vinden ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen\r\nmijn computer is een\r\nhp touchsmart 520 desktop \r\nMvg.Ton Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 Heb je voor het installeren de advisor voor W8 getest . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 Welke Touchsmart 520 heb je precies? Volgens HP zijn er 8 verschillende versies. Voor sommige zijn Win8 drivers beschikbaar, voor andere niet. Zie [url]http://www8.hp.com/nl/nl/support-drivers.html[/url] (even \"touchsmart 520\" invullen).\n\nAls er geen Win8 drivers zijn voor jouw model, zou ik de Win7 drivers proberen. Kans bestaat dat die gewoon gaan werken. Zo niet, dan zul je toch terug moeten naar Win7. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2012 sorry voor de late reactie maar iemand vertelde mij over een driver van ibm scherm\r\n\r\ndeze w1tch02us14 (64 bit)\r\n\r\nen het werkt prima nu allemaal\r\n\r\nbedankt voor jullie reactie misschien heeft iemand anders nog wat aan deze driver\r\nGroeten Ton Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2013 ik heb ook dit probleem kun je me de link geven waar ik de driver kan dowloaden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2013 [url]http://support.lenovo.com/en_US/downloads/detail.page?DocID=DS020787[/url]\r\n\r\nDrivers altijd bij de fabrikant van je produkt . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen