Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2012 Delen Geplaatst: 2 november 2012 Als ik ie9 opstart krijg ik meteen mijn startpagina te zien (Google).\r\nGeef ik hierna een zoekopdracht, dan krijg ik vrijwel meteen hiervan de resultaten te zien.\r\nHet gaat fout als ik hierna op een van de zoekresultaten klik. Het duurt een eeuwigheid voordat ik op de betreffende site kom. Ook het afsluiten van ie9 duurt ontzettend lang of loopt vast. Dit probleem heb ik niet met GoogleChrome.\r\nIk heb ie9 verwijderd en hierna ook ie8.\r\nNa opnieuw downloaden en installeren van ie9 was alles weer goed.\r\nDe volgende dag was het probleem echter weer teruggekeerd.\r\nMet malwarebytes heb ik een volledige scan uitgevoerd; waarna geen bedreigingen werden geconstateerd.\r\nWie kan mij helpen met dit probleem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Gebruik IE eens zonder invoegtoepassingen (te vinden via het startmenu). Gaat dat wel goed? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Ik had ie9 al geïnstalleerd zonder invoegtoepassingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Tijdens installatie van IE9 had ik gekozen voor het niet toepassen van invoegtoepassingen. Toen ik de volgende dag daarop controleerde bleken er diverse invoegtoepassingen actief te zijn zoals Mediaplyer, Shockwave, Java, Onderzoek enz.. Nadat ik deze allemaal had uitgeschakeld werkte alles weer naar behoren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Één voor één voor elke nieuwe boot aanschakelen... En zie wie er vals speelt ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2012 Dit zal ik zeker doen. Hiermee is dit probleem opgelost. Bedankt voor jullie ondersteuning. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2012 [QUOTE=anver;625673]Dit zal ik zeker doen. Hiermee is dit probleem opgelost. Bedankt voor jullie ondersteuning.[/QUOTE]Welke invoegtoepassing was het probleem dan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen