Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Iemand enig idee wat er mis kan zijn?\r\nIk probeer een upgrade naar Windows 7 over win Vista te zetten en loopt al vast bij het uitpakken van de bestanden.\r\nNa opstarten CD upgrade win 7 in Vista geeft hij de melding unpacking files die blijft staan. De computer zit overigens niet vast.\r\nIemand een suggestie?\r\n:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Betreft overigens een laptop van Sony Vaio VGN NR-31Z waar nu Vista opstaat.\nDe upgrade CD is gekocht en is uiteraard origineel met nummer etc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Een upgrade van Vista, naar W7 loopt vaker vast. En als het al werkt, wordt de laptop er zeker niet sneller van.\nIk zou alle van belang zijnde documenten, mails, foto\'s etc. even wegzetten op een externe harde schijf en dan een nette, frisse, nieuwe install van W7 doen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Bedankt Niek, Dat is een goed idee, maar ik heb een upgrade en geen full install.\r\nBestaat er geen optie dat nadat de upgrade CD herkent heeft dat er vista aanwezig is, hij de schijf wist en een volledige install doet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ik plaats altijd de upgrade dvd en start daar vanaf op. (bios instellen op dvd first) en dan kun je tijdens het installatie proces voor \"schijfopties\" kiezen en de schijf wissen. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Ga ik proberen! Erg bedankt voor je tips!!!!!\r\n\r\n:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2012 Het is allemaal prima gelukt! :p Windows 7 staat erop en werkt fantastisch!\nNu nog alles installeren en mijn laptop is weer in orde.\nIk vind Windows 7 op deze laptop een stuk sneller als Vista ;)\n\nNogmaals bedankt!!!!\nRonald\n:cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2012 YW. en graag gedaan.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen