Ga naar inhoud

Gaming Laptop 2 - max 700 Euro

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk ben een paar weken geleden ook al een topic begonnen over een gaming laptop en nu denk ik dat ik een goeie heb uitgezocht. Het gaat om de MSI CX70-0ND-014NL, ik wil graag weten of iemand hier ervaring mee heeft of reviews heeft. Zijn er redenen dat ik hier echt niet voor moet gaan?\n\nIk heb ook nog een andere vraag: Zijn er betere laptops te vinden met een budget van MAX 700 Euro?\n\nAlvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;625359]Feniks60 heeft dit weekend blijkbaar 50 euro uitgegeven en zijn budget valt daardoor nu lager uit. Dat maakt het opeens een totaal ander topic! :mrgreen:[/QUOTE]\n\nXD Ja eigenlijk wel, want ik heb nu een dure gaming muis gezien die ik er perse bij wil hebben, dus nu is mijn budget verandert. En zo blijft alles ook nog overzichtelijk.
Link naar reactie
[QUOTE=Feniks60;625368]XD Ja eigenlijk wel, want ik heb nu een dure gaming muis gezien die ik er perse bij wil hebben, dus nu is mijn budget verandert. En zo blijft alles ook nog overzichtelijk.[/QUOTE]\n\nBeetje jammer dat je wel 50 euris in een muis steekt, maar dan maar 700 in een gaming laptop. Dat was met 750 euro al krap, en je moet er serieus rekening mee houden dat je daar sowieso, ook met je vorige bedrag, al overheen gaat.\n\nVoor een gaming laptop zou ik eigenlijk op de helft meer rekenen, alleen al qua laptop. Heb je er nog niet eens een headset bij - laptopspeakers zijn meestal niet zo best.
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;625379]Ook erg jammer dat je niet gewoon in je oude topic verder gaat, dan kunnen we namelijk teruglezen dat het helemaal niet om hele zware games gaat, maar om het spelen van Skyrim. Dus doe anderen en vooral jezelf een plezier en ga verder in het oude topic.\n[URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=74998[/URL][/QUOTE]\n\nNou ja, Skyrim kan er best hard in hakken hoor - vooral als je daar wat eye-candy mods op los laat en dan alles op 1920x1200 Ultra wilt gaan draaien...
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;625379]Ook erg jammer dat je niet gewoon in je oude topic verder gaat, dan kunnen we namelijk teruglezen dat het helemaal niet om hele zware games gaat, maar om het spelen van Skyrim. Dus doe anderen en vooral jezelf een plezier en ga verder in het oude topic.\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=74998[/url][/QUOTE]\r\n\r\nNee, ok. Dan ga ik wel verder in mijn andere topic, maar iedereen zegt nu wat over mijn budget, maar ik wil eigenlijk gewoon weten of ik met de MSI CX70-0ND-014NL de behaalde prestaties van de 640m kan halen (of een paar fps minder, dat maakt niet uit), hier ie een link:\r\n [url]http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-640M.71579.0.html[/url]\r\nEn of er reviews of betere opties zijn?\r\n\r\nMaar, oke, dan is deze topic gesloten en ga ik verder in de vorige.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...