Ga naar inhoud

Hoe voorkom je dat emails in de map Belangrijk van Gmail komen?


Aanbevolen berichten

Hallo, Gmail bepaalt welke e-mails belangrijk zijn en plaatst deze vervolgens in de map Belangrijk. Hoe kan dit uitgeschakeld worden? Ik wil dat alles gewoon in Postvak IN komt te staan. Een ander punt is het volgende: Als ik een mail stuur naar iemand en hij/zij beantwoord dat bericht, gaat alles naar behoren, maar als ik vervolgens weer terug antwoord, komt dat bericht ook in mijn Postvak IN te staan. Hoe voorkom ik dat? Vast bedankt voor reactie (s). I. de Groot
Link naar reactie
@Kasander1 Dank je wel voor je reactie. Ik heb alle links die je stuurde bekeken, maar die gaan geen van allen over het door mij beschreven probleem. Volgens mij is de map Belangrijk te vergelijken met de map Prioriteit in Outlook.com. In de laatste is deze in twee stappen uitgeschakeld en krijg je alle mail gewoon in Postvak IN binnen. Dat wil ik ook bereiken in Gmail, maar dat lukt tot nu toe niet. Heb je nog meer ideeën? Ineke
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 1 maand later...
De link van Google legt wel uit. Je moet naast de lijst van "categorieën" op het rolvenster klikken, kies: Prioriteit, vervolgens opent een venster waarin je kunt aangeven wat met het label: Belangrijk, moet gebeuren, of: ster, etc. Prioriteitsinbox inschakelen Open Gmail. Als je je inbox wilt configureren, klik je rechtsboven op Instellingen Instellingen en dan Instellingen. Klik op het tabblad Inbox. Selecteer in het gedeelte Inboxtype de optie Prioriteitsinbox. Kies andere inboxinstellingen, zoals welke gedeelten je wilt weergeven en of je belangrijkheidsmarkeringen wilt weergeven. Klik onder aan de pagina op Wijzigingen opslaan.
Link naar reactie
Ga naar instellingen, tabblad inbox, klik op rolvenster bij inboxtype: (waar Standaard staat). Kies: prioriteitsinbox. Vervolgens geef je per label aan wat er moet gebeuren. In dit geval: belangrijk en ongelezen, dan optiemenu openen en kies: meer opties. Scroll en klik op: Belangrijk. Daarna opslaan en je krijgt alle labels van: Belangrijk, nu in je inbox te zien.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Nooit meer e-mail in de map Belangrijk: Open Gmail webversie Instellingen (kamwieltje rechtsboven) Alle instellingen bekijken Filters en geblokkeerde adressen Nieuwe filter maken Aan: uw eigen e-mailadres invullen (Al de rest niets invullen of aanvinken) Filter maken "Nooit markeren als belangrijk" aanvinken Filter maken Er komt nu niets meer bij in de map Belangrijk... Marus
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...