Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Ik ben van plan om een tablet aan te schaffen ter vervanging van mijn laptop. Kan ik op de Nexus 7 ook mijn gebruikelijke software draaien, zoals tekstverwerker, printer etc?\r\nHartelijk dank voor je antwoord\r\nMet vriendelijke groet\r\nPaulGJ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 [url]http://computerworld.nl/article/13912/7-teleurstellingen-van-de-google-nexus-7.html[/url]\r\n\r\nRand Apparatuur \r\nAls er USB poortjes op zitten ??? kom je mischien een heel eind,\r\n\r\nEn een Tablet natuurlijk nooit met een volwaardige Computer vergelijken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Hallo Desperado,\nDank voor je antwoord, ik heb het artikel gelezen en ben heel wat wijzer geworden.\nUiteraard kan een tablet niet worden vergeleken met een computer, dat is ook niet echt mijn bedoeling.\nMijn laptop gebruik ik hoofdzakelijk voor \"klein\" werk, af en toe tekstverwerken en internetten.\nDat is wat ik ook zou willen doen met een tablet.\nMaar ik realiseer me ook, dat als ik een tablet aanschaf ik daarmee wellicht méér gebruik van zal maken als van mijn laptop.\nIk kijk ook naar de Galaxy Tab 2 (10.1) (WiFi) P5110 Android, deze heeft een USB aansluiting.\n[url]http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/mobile-phones/tab/GT-P5110TSAPHN-spec[/url]\nVriendelijke groet\nPaul GJ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Op een tablet kun je NIET je gebruikelijke software draaien.\r\nMisschien zijn er wel apps in die richting beschikbaar ,maar dat kunnen er best wel eens zijn die ook niet kunnen wat jij wilt en die niet gratis zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 @Animal,\nDan weet ik voldoende en houd ik mijn laptop in ere.\nDank voor je antwoord.\nVriendelijke groet\nPaulGJ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Tablets erg handig voor internetten onderweg .maar het heeft zijn beperkingen.\r\n\r\nMet mijn grote handen vind ik dat geschuif maar niets.;):D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen