Ga naar inhoud

videokaart probleem

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk ben nieuw hier en heb een probleempje.\nmijn pc: I3 530, \nH55-e33 moederbord\n2 gb ram\nwindows 7\n430 watt coolmaster\n\nIk heb gisteren een xfx HD 6870 in mijn pc geïnstalleerd. Alles leek goed, windows doet het prima. Wanneer ik het spel \'company of heroes\' start krijg ik gestreepte beeld. Het spel start wel maar het beeld is onleesbaar. Dit probleem deed zich ook in eerste instantie voor bij het spel \' black ops\', maar nou niet meer. Ik kan \'black ops\' hoog instellen met kleine haperingen is het te spelen. Die haperingen liggen waarschijnlijk aan mijn lage RAM geheugen.\n\nWaar kan het aan liggen?\n\nalvast bedankt\n\ngroetjes
Link naar reactie
Ik heb 32 bit. Was van plan om 4 gb extra in te doen, maar heeft dus geen zin. Of moet ik 64 bit installeren?\r\n\r\nIk heb eerst via cd de driver geïnstalleerd vervolgens de meest recente via de site. Het probleem bleef zich voor doen. Hierop heb ik alle installaties verwijderd en van de CD weer geïnstalleerd. Dus aan de driver zou het niet moeten liggen.\r\n\r\nHeeft de hd 6870 überhaupt wel zin voor mijn pc?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...