Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Hallo iedereen ik wil een game-pc samenstellen van zo\'n 650 tot 730 euro. dit zijn de eisen:\r\n-een processor die overklockbaar is. Dus ook een goede ventilator die niet te veel herrie maakt.\r\n- een goede videokaart ik wil de toekomstige call of duty serie zo hoog mogelijk willen spelen.\r\n- windows 7 heb ik al, dus hoeft er niet bij.\r\n- alle randapperatuur heb ik ook al.\r\n- assemblage niet nodig.\r\n-ik hoef geen behuizing met allemaal coole lichtjes, maar dat mag wel.\r\n \r\nhet liefst zou ik willen bestellen bij alternate.\r\n\r\nalvast bedankt voor de antwoorden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Alternate heeft zelf al een handige PC Builder functie.\nDie zou ik gebruiken.\nJe hebt ook Moederbord, Geheugen en Processor in 1 pakketje bij Alternate.\nSommige kasten van 50-60 euro zijn al kei gaaf en toch prima :-)\nDe X serie bijvoorbeeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 hallo Pjotter32,\r\n\r\nTweakers heeft toevallig vandaag een desktop best buy guide uitgebracht waarin er een aantal game systeemen worden voorgesteld, misschien handig om hier eens naar te kijken.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nOrion Group Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Hier dus:\r\n[url]http://tweakers.net/reviews/2817/3/desktop-best-buy-guide-editie-november-2012-budget-en-basisgamesysteem.html[/url]\r\n\r\n(ff doorscrollen naar beneden naar \'Basisgamesysteem\') Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen