Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2012 Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Hallo,\r\nIk heb een laptop die ik gereed aan het maken ben voor mn zusje, ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd, maar met een ander windows 7 installatie dvd(had geen dvd meegeleverd gekregen bij aankoop van laptop), waarvan de serial key al gebruikt was. Op de onderkant van de laptop zit een stikker, met daarop een serial key die bij deze laptop hoort... dus heb ik die gebruikt om windows 7 te installeren, maar laatst kreeg ik een bericht dat ik dus geen legitieme windows 7 op de laptop heb staan. \r\nWat kan ik hier aan doen? \r\nAl vast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 Nogmaals activeren .met de code onderop de laptop.\r\n\r\n[ATTACH]17177[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2012 De DVD moet in principe niet uitmaken - zolang de editie maar hetzelfde is. Een Pro versie installeren met een Home key werkt dus niet, en 32 vs 64 bits wil ook nog wel eens haperen. De DVD\'s zijn echter niet gekoppeld aan een productcode. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Een willekeurige installatie DVD pakken en dan de OEM-productkey van de laptop invoeren?\r\nHet hangt me bij dat die truc niet opgaat...in principe :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Nou \"willekeurig\" gaat niet op. Maar ik heb hier diverse versies van Windows 7 (legale) liggen en op de sticker op kast of laptop, lees je welke versie je nodig hebt. \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Voor Windows 7 legaal \r\n\r\nHeb je 2 DVD\'s\r\n\r\neen 32 bits en een 64 bits DVD , en op beide staan de meeste beschikbare versies op.\r\n\r\nEen installatie DVD van een merk computer [ ja die bestaan ook nog ] kan heel soms afwijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 srry voor de late reactie... was een tijdje weg van de pc... maar even back to topic, de versies van windows zijn het zelfde allebij home premium 64 bit... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2012 Misschien een lees \"vautje\" gemaakt met de \"8\" en de \"B\" ?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen