Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Wie weet raad als ik in GMail een bericht met bijlage naar meerdere personen dan klik ik op aan om de eerste persoon daar klik ik op bcc dan komen mijn contactpersonen te voorschijn dan klik ik bij ieder persoon een vinkje en klik dan op selecteren normaal worden de personen in het bcc vak gezet,maar dat gaat niet meer voorheen wel heeft dit te maken met een update van Windows?\r\n\r\nBijvoorbaat Dank C.Riezebos Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Gmail instellingen hebben weinig met Windows te maken.\r\n\r\n Doe maar een scan met MBAM [url]http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/[/url]\r\n\r\n Mischien dat iets van buiten af dwars ligt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Het is inmiddels automatisch opgelost.\r\nhartelijk dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Wat bleek de oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 [QUOTE=Obelix71;625040]Wat bleek de oplossing?[/QUOTE]\r\n\r\nStaat in de post 3 .;):D\r\n\r\nSoms gaat iets vanzelf :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen