Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2012 Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Hallo,\r\n\r\nIk heb een toshiba laptop.\r\n\r\nAls ik deze laptop opstart dan wil hij wel eens wel niets doen. Ik voel dan wel lucht naar buiten komen, waarschijnlijk door de ventilatoren die dan lichtjes aanslaan. En ook beginnen met draaien. Maar ik krijg geen beeld en ook geen toetsenbord. Ik hoor ook geen piepjes(bios), dus het komt voormij over alsof hij de bios niet voorbij komt.\r\n\r\nKent iemand dit probleem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 [QUOTE]dan wil hij wel eens wel niets doen[/QUOTE] Die zou je even kunnen vertalen?\nDoet het nou af en toe wel gewoon goed.?\nEn af en toe eigenlijk helemaal niet?\nZie je ook geen zwart beeld, met witte letters voorbij komen?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Zonder geheugen ook geen bios beeps?\r\n\r\nNetvoeding en batterij eraf, powerswitch 30 sec een paar keer indrukken en die knop ingedukt houden en de voeding aansluiten, wil hij dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Soms start hij namelijk wel gewoon door. Er zijn momenten waarbij dit gebeurt wat er staat beschreven.\r\nHet beeld geeft niets aan.Dus alsof de grafische kaart niet is activeerd. Ook de toetsenbord doet het niet. Het is alsof hij de bios niet langskomt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Als ik daarna opstart doet hij het weer wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2012 Ik leg ze nog wel eens een nachtje zonder accu en zonder 220 gewoon weg.... Of ik licht de bios batterij een paar minuten, maar die zit ver weg van binnen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen