Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Wat mij nu overkomt weet ik niet, mijn netwerk werkt goed maar ik kan geen pagina op internet laden. Ik heb alles al geprobeerd. Waaronder ip adres vernieuwen, drivers van netwerkkaart opnieuw geïnstalleerd, de router gereset en uit en aan gedaan. Maar het probleem blijft. Op mijn laptop en iPad werkt het gewoon normaal. Ligt dit nu aan mijn computer of.....\r\nMijn computer werkt met Vista en op mijn iPad kan ik gewoon inloggen op mijn router. Op mijn computerrmkan ik onmogelijk op mijn router komen laat staan op mijn nas.\r\n\r\nWie heeft voor mij de oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Als het net is gebeurt dan zou je een systeem herstel kunnen doen naar een week of twee geleden in elk geval voor dit probleem zich voordeed. Start/Alle Programma\'s/Bureau-accessoires/Systeemwerkset/Systeemherstel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Heb ik gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik ga mijn ps maar weer in de aankoopsituatie terugbrengen. Ik heb gelukkig kopieën bewaard, maar ik vind het een vreemd verhaal. Ik laat je weten of het na de nieuwe installatie wel weer werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ik bedoel natuurlijk mijn pc in plaats van mijn ps Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 [URL=\"http://forum.kpn.com/t5/Internet/Oplossingen-bij-geen-internet-verbinding/td-p/40939\"]Dit[/URL] misschien een oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2012 Computer helemaal opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Kan aan een aantal dingen liggen:\r\n\r\nProxy ingesteld in je IE of Chrome?\r\nhosts bestand aangepast mogelijk?\r\nfirewall of AV die dwars gaat liggen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Werkt alleen het browsen niet?\nOf kan je ook geen mail ophalen?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Computer helemaal opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer. \r\n\r\ncitaat topicstarter . post 6\r\n.............. ;):D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen