Ga naar inhoud

Facebook 5000 vrienden: profiel of pagina?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi allen,\r\n\r\nSinds kort werk ik als vrijwilliger voor het Cirque d\'Hiver Roermond voor het verbeteren van hun marketing activiteiten. Mij is gevraagd te kijken naar ons facebook profiel. Voor zover ik weet hebben we nu een persoonlijk profiel van 5000+ vrienden. Nu staat overal dat je niet meer dan 5000 vrienden kunt hebben. Toch staat onze teller op 5000+ en het is voor mij niet echt duidelijk hoe dit precies mogelijk is. \r\n\r\nGraag willen we ons persoonlijk profiel omzetten naar een pagina. Probleem bij een pagina is echter dat wij niet meer zo makkelijk met onze \'vrienden\' contact kunnen opnemen. Deze 5000 vrienden zijn namelijk onze artiesten waar wij ieder jaar contact mee hebben voor onze show. Met een pagina kun je die personen dus niet meer benaderen tenzij die personen jou eerst een bericht sturen. (de vrienden worden omgezet in likes)\r\n\r\nZou iemand naar onze facebookpagina willen kijken? [url]http://www.facebook.com/cirque.dhiver[/url]\r\nHoe is het mogelijk dat wij meer dan 5000 vrienden hebben terwijl dit volgens FB zelf niet mag/kan? Hoe kunnen we dit het beste aanpassen om toch het contact met die artiesten zo optimaal mogelijk te houden. \r\n\r\nAlvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=CirqueLauren;624582]Hoi allen,\r\n\r\nSinds kort werk ik als vrijwilliger voor het Cirque d\'Hiver Roermond voor het verbeteren van hun marketing activiteiten. Mij is gevraagd te kijken naar ons facebook profiel. Voor zover ik weet hebben we nu een persoonlijk profiel van 5000+ vrienden. Nu staat overal dat je niet meer dan 5000 vrienden kunt hebben. Toch staat onze teller op 5000+ en het is voor mij niet echt duidelijk hoe dit precies mogelijk is. \r\n\r\nGraag willen we ons persoonlijk profiel omzetten naar een pagina. Probleem bij een pagina is echter dat wij niet meer zo makkelijk met onze \'vrienden\' contact kunnen opnemen. Deze 5000 vrienden zijn namelijk onze artiesten waar wij ieder jaar contact mee hebben voor onze show. Met een pagina kun je die personen dus niet meer benaderen tenzij die personen jou eerst een bericht sturen. (de vrienden worden omgezet in likes)\r\n\r\nZou iemand naar onze facebookpagina willen kijken? [url]http://www.facebook.com/cirque.dhiver[/url]\r\nHoe is het mogelijk dat wij meer dan 5000 vrienden hebben terwijl dit volgens FB zelf niet mag/kan? Hoe kunnen we dit het beste aanpassen om toch het contact met die artiesten zo optimaal mogelijk te houden. \r\n\r\nAlvast heel erg bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nMisschien kan je aan je pagina een blog koppelen, zodat al die vrienden daar kunnen reageren, stuur je al je vrienden een link op facebook als het klaar is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...