Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Hallo,\r\nIk heb zojuist het meest rare probleem OOIT ondervonden op mijn computer.\r\nIk heb vaker gehad dat mijn computer vast liep en Freezed,\r\nMet Hard reset tot gevolg.\r\nMaar het probleem is dat ik In-Game zat vanmiddag tot een HEEL raar probleem zich voordeed.\r\nIk sloeg op mijn bureau (beetje pissig) en Poef...\r\nHij hing vast ( wat ik dus wel vaker had) maar hij startte opnieuw op.\r\nmaar zonder beeld van de VGA...\r\nWat dus zeer triest is :(\r\nHet komt namelijk niet gemakkelijk uit.\r\nik zal morgen kijken of ik het PCIe slot kan testen met een andere VGA.\r\nWat Zal het WAARSCHIJNLIJK zijn?\r\nAls ik even Google (want ik kreeg een BSOD: 0x116) is het meestal een driver probleem.\r\nalleen iedereen die hetzelfde probleem heeft kan wel in de computer met zijn VGA...\r\nMijn VGA wil geen beeld vertonen,\r\nDus hij is eigenlijk een kastplantje.\r\nik kan hem niet gebruiken.\r\nIemand tips?\r\nGegroet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Gokje - de videokaart is door je gebeuk op het bureau uit zijn slot geschoten? Zo ja, dan is het een kwestie van de kaart weer stevig in zijn slot drukken en dan opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ik heb de Grafische kaart gereseat,\r\nStill the same problem :(\r\nMaar ik heb wel beeld als ik mijn kaart on-board zet.\r\nDan zou je toch uitsluiten dat het een probleem met de RAM is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Even verduidelijken. Je graka gereset? \n\nAls je je graka verwijdert, kan je pas beeld krijgen op je aansluiting op het moederbord, las je niets in het bios verandert. Dus als de kaart er nu nog in zit, ziet de pc de hele kaart niet meer.\nDus de kaart zou geheel defect kunnen zijn, of het pci-e slot. Ik gok op de eerste.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Mijn graka zit nog wel in de computer,\nmaar ik heb een sandy bridge dus ik heb on-board.\nDus als ik het goed begrijp herkent het mobo de hele GPU niet omdat je normaal pas beeld zou kunnen krijgen op on-board als je GPU verwijderd is?\nTevens is deze build nog geen jaar oud dus zou er garantie op moeten zitten.\n\nEdit: Niet gereset maar even uit het slot gehaald en opnieuw er in geplaatst (ontstoft) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Kan er geen touw aan vast knopen, heb je nu een pci-e grafische kaart? of maak je gebruik van de onboard\"kaart\", de gpu die in de processor zit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Sorry voor de onduidelijkheid.\r\nMijn Grafische kaart dus die in het PCIe zit geeft geen signaal.\r\nDus maak ik gebruik van de OnBoard. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 En die doet het wel ?? zoals het hoort .\r\n\r\nStaat de insteekkaart in apparaatbeheer uitgeschakeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 En ook die eruit gehaald en opnieuw geplaatst dus, als ik het goed begrijp.\r\nEn je gaat nu met een andere kaart het slot controleren.\r\n\r\nOverigens werkt het auto sense, als je een werkende graka erin stopt zal de onboard niet meer werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 het blijft me nog steeds verbazen.\r\nKom net terug uit school dus ik doe mijn computer aan kijken of er verandering in zit.\r\nEn ja hoor...\r\nSpringlevend.\r\nDus ik alles weer plaatsen en aansluiten op de manier hoe die stond voor het probleem.\r\nDoe ik hem weer aan.\r\nWEER geen beeld.\r\nDan zou het toch moeten betekenen dat er niets aan de Grafische kaart stuk is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 [QUOTE=Desperado;624565]En die doet het wel ?? zoals het hoort .\r\n\r\nStaat de insteekkaart in apparaatbeheer uitgeschakeld.[/QUOTE]\r\n\r\nOok geprobeerd maar hij weergeeft de Grafische kaart ook niet in apparaatbeheer als ik de onboard gebruik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ja op op welke aansluiting ben je toen je van school kwam opgestart.\r\n\r\n Op welke aansluiting zat de monitor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Hij zat toen op de Onboard kaart.\r\nToen weergaf hij geen beeld.\r\nToen dacht ik aan wat lange pier zei: Hij herkent het automatisch.\r\nHeb toen de kabel eens in mn Grafische kaart gedaan en hoppa hij deed het.\r\nMaar nu niet meer :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 En nu weer wel...\r\nDit gaat echt hélemaal nergens over... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Probeer eens een andere kabel . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Als je onboard aansluiting gebruikt, moet je pci-e graka er uit halen!!! \nZodra het MB een pci-e graka ziet geeft deze aan de onboard geen signaal meer door. En het kan dus zijn, dat hij dat ding bij het opstarten even ziet.\nDus haal die stukke graka eruit en je hebt voorlopig weer beeld.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 tot nu toe wel normaal beeld.\r\nAlleen In-Game constant Driver crashes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Eigenlijk kan ik op dit moment niet fatsoenlijk een spel spelen.\r\nDe drivers blijven maar crashen.\r\nEn er treden ook System Hangs op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Hoe weet je dat het de drivers zijn.\r\n[url]http://www.resplendence.com/whocrashed[/url]\r\n\r\nGeheugen is een bekende voor crashes.\r\n[url]http://www.memtest.org/#downiso[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ik denk dat het de drivers zijn omdat Event Viewer verwijst naar een naam,\nde naam ben ik even vergeten maar er staat iig dat iets van Nvidia stopped working.\nik zal de memtest even laten lopen aangezien het ook aan de RAM kan liggen. (denk ik)\nVanmiddag kreeg ik ook nog een melding dat openGL was gecrashed.\nIk heb mijn computer vandaag 5 tot 6 opnieuw moeten opstarten ivm het vastlopen van de computer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen