Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2012 Delen Geplaatst: 16 oktober 2012 Ik ben behoorlijk tevreden met mijn tablet maar ...........\r\n\r\n1. tot voor kort kon ik, via Google Drive documenten openen maar nu krijg ik de mededeling Oeps Kan document niet openen. Dit dateert van voor mijn poging tot firmware update voor de duidelijkheid.\r\n\r\n2. Ondanks dat ik als taal bij[I] Instellingen[/I] Taal -> [I]Invoermethoden[/I] -> [I]nederlands[/I] heb aangevinkt. is de messenger (voor geïnstalleerde app) volledig in het chinees.\r\nToch een beetje lastig :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Voor punt twee even wat langer het invoerveld indrukken en dan de juiste methode van invoer kiezen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Ik heb aan modje gevraagd of alle vragen over de Digiko tablet in één topic kunnen worden gezet overigens.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2012 ik heb mijn tablet sinds een maand anderhalf maar als ik er een spellen opzet dan wordt hij zo traag als dikke ..... heb er de helft afgehaald en nou gaat het weer,ik heb best wel spijt van deze aankoop zou willen dat ik hem terug kon sturen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen